Oss testetøser imellom

Ja jeg skjønner deg veldig godt :)
Jeg har fjernet galleblæren for noen år siden og har siden,vel, ikke akkurat hatt hard mage :hilarious:
Da jeg ble gravid kunne jeg gå en dag uten å gå på nr2 ... det skjer ALDRI liksom.. :p

Hadde du det sånn gjennom hele svangerskapet også? Det må isåfall ha vært en befrielse! [emoji1319][emoji1319]

Hadde du det sånn gjennom hele svangerskapet også? Det må isåfall ha vært en befrielse! [emoji1319][emoji1319]
Det var sånn helt til jeg nå mistet i uke 9 ja :) hendte nå og da at det gikk tilbake til normalen men det var ikke akkurat hver dag sånn som det vanligvis er..:) var som regel hard i magen,og det var en uvant ting ja :D

Det var sånn helt til jeg nå mistet i uke 9 ja :) hendte nå og da at det gikk tilbake til normalen men det var ikke akkurat hver dag sånn som det vanligvis er..:) var som regel hard i magen,og det var en uvant ting ja :D

Ååå, det var leit å høre [emoji17]
Håper det går veien for dere igjen snart [emoji173]️

Har make sure, men ikke tidlig.. så den er useless. Venter på tidlige fra Babyplan, men kommer ikke før mandag/tirsdag. Får holde ut ☺️
Jeg fikk en svaaaaaaaak strek på tidlig testen til make sure ene dagen. Kunne så vidt se antydninger til rosa strek. Dagen etter var det samme streken på vanlig strimmel fra make sure. Så er ikke sååå mye om å gjøre på de testene tror eg.

Negativ? Usikker på dpo men tror jeg er 13 dpo

Vedlegg

• IMG_20180414_175551.jpg
    IMG_20180414_175551.jpg
    457,2 KB · Visninger: 156
Til tross for dårlig form, kvalm og trøtt er testen fremdeles negativ[emoji849] hva skjer med kroppen om dagen liksom[emoji23][emoji85]
IMG_3496.JPG

Gubben glemte å kjøpe en test i dag.
Er fire dager over ikm. Men negativ test på ikm så det er nok ikke noe.
Har ganske kraftige murringer i dag. Våkner sikkert sammen med heksa i morgen tidlig.

Kanskje kroppen din reagerer på hva du ønsker deg...? eller at den reagerer på at du ikke er i laget,og venter på noe og er frustrert og lei.. :(

Er litt frustrert men ikke lei [emoji4] egentlig godt humør[emoji12] og jeg pleier normal aldri å være kvalm eller trøtt [emoji85] har egentlig alltid alt for masse energi. Å når man da blir i ulage av ingenting så begynner man å lure [emoji23][emoji85]

Er litt frustrert men ikke lei [emoji4] egentlig godt humør[emoji12] og jeg pleier normal aldri å være kvalm eller trøtt [emoji85] har egentlig alltid alt for masse energi. Å når man da blir i ulage av ingenting så begynner man å lure [emoji23][emoji85]
Nei da skjønner jeg ingenting:knegg: Hadde klikket om jeg var deg... blir frustrert på dine vegner:laughing5

Back
Topp