Det er jo noe svakt på denne testen.Vis vedlegget 253038
Tror jeg kan slå meg til ro med at first response var en skygge og at mensen kommer snart [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo noe svakt på denne testen.Vis vedlegget 253038
Tror jeg kan slå meg til ro med at first response var en skygge og at mensen kommer snart [emoji848]
Det er jo noe svakt på denne testen.
Jeg må bestandig ta vare på testene jeg tar fram til tr kommer [emoji23]Nesten så man går ut i søpla for å finne den igjen [emoji23]
Jeg må bestandig ta vare på testene jeg tar fram til tr kommer [emoji23]
Vis vedlegget 253061
Fr så sånn ut etter tiden var utgått. Vet ikke hva slags test det er. Jeg bor i Tyrkia. Så det er en eller annen variant herfra [emoji23]
I morgon er den sterkere.
Jeg må bestandig ta vare på testene jeg tar fram til tr kommer [emoji23]
Dette var i går. I dag var den helt negativ [emoji23]
Noko dritt.
Vis vedlegget 253061
Fr så sånn ut etter tiden var utgått. Vet ikke hva slags test det er. Jeg bor i Tyrkia. Så det er en eller annen variant herfra [emoji23]
Herregud hva SKJER med dine tester da..??? haha.. er det samme pakken du har hatt en stund ?Jadda snakk om å være Max uheldig med testene jeg tar. Denne er definitivt defekt. Fikk da masse streker[emoji23] herregud[emoji23]
Vis vedlegget 253068
Herregud hva SKJER med dine tester da..??? haha.. er det samme pakken du har hatt en stund ?
Den har jo strek!![]()
Ja du bør IKKE kjøpe RFSU sine..de er det bare tull med !!Nei helt ny pakke i dag[emoji23] tar ny i kveld for får babyplan testene senere i dag[emoji4] Men snakk om å ikke kunne stole på rfsu da[emoji33] jeg tar bare test i ny og ned nå siden syklusen er helt på bærtur. Men glad jeg får babyplan sine i dag. De liker jeg [emoji4]
Ja du bør IKKE kjøpe RFSU sine..de er det bare tull med !!
Har veldig god erfaring med babyplan sine selv![]()
Jadda snakk om å være Max uheldig med testene jeg tar. Denne er definitivt defekt. Fikk da masse streker[emoji23] herregud[emoji23]
Vis vedlegget 253068
Ja men den jeg tok i dag var negativ
La meg se... Tre streker, det må være trillinger! ;-)