Synes det ser lovende ut, jegHmm. Usikker jeg altsåmen den var fra i går. Disse er fra i dag:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det ser lovende ut, jegHmm. Usikker jeg altsåmen den var fra i går. Disse er fra i dag:
![]()
Demontert clearblue digital... hvordan ville dere tolket den? Veit en ikke skal demontere de, men klarte ikke la vær..
Ville tolket den som demontert. Antar at den sa ikke gravid, men du skulle sjekke om den tok feil? Man kan ikke se på innholdet om man er gravid eller ikke...Demontert clearblue digital... hvordan ville dere tolket den? Veit en ikke skal demontere de, men klarte ikke la vær..
GratulererVis vedlegget 245034 Jaaa! Der var det; svart på hvitt. Da hopper jeg over i termingruppene, og forhåpentligvis treffer jeg mange igjen der. Lykke til med testingen, jenter! Heier på dere.
![]()
Gratulere så masseVis vedlegget 245034 Jaaa! Der var det; svart på hvitt. Da hopper jeg over i termingruppene, og forhåpentligvis treffer jeg mange igjen der. Lykke til med testingen, jenter! Heier på dere.
![]()
Vis vedlegget 245034 Jaaa! Der var det; svart på hvitt. Da hopper jeg over i termingruppene, og forhåpentligvis treffer jeg mange igjen der. Lykke til med testingen, jenter! Heier på dere.
![]()
Bare jeg som ser noe her? Bilde tatt før fristen.. er der farge, er det skygge? Blir litt sånn smågal.. mistet forrige mnd i uke 5, positiv eltest forrige mandag.. dette er den tidligtesten til clearblue, så skal kun være strek nedover og ikke et pluss.. ikke første morgenurin heller forresten..
Bare jeg som ser noe her? Bilde tatt før fristen.. er der farge, er det skygge? Blir litt sånn smågal.. mistet forrige mnd i uke 5, positiv eltest forrige mandag.. dette er den tidligtesten til clearblue, så skal kun være strek nedover og ikke et pluss.. ikke første morgenurin heller forresten..
Disse er kjent for å ha skyggestrek, så denne ville jeg uansett ikke ha stolt på. Vent noen dager og prøv en annen type test![]()
Tror ikke det er skygge [emoji4]Åå, bare hater skyggestrek
Vis vedlegget 245173