Oss testetøser imellom

IMG_0821.JPG
IMG_0822.JPG

Her er mine EL tester fra idag. Håper på stigning de neste dagene. Det står i bruksanvisningen at strimlene ikke kan brukes til å lese av resultat, men jeg kan vel bruke dem til å se stigning?

Nei jeg har enda ikke fått tr, føler litt stikninger / slags strekk i bukområdet(livmora?) , men det kan likegjerne være pga kommende tr. Jeg har jo et ørlite håp så lenge ikke tr kommer, sikkert så mange som kjenner seg igjen her. Håper så at det var tidlig å teste seg, men ser samtidig at flertallet pleier å få positiv utslag på digital hvis de får svak strek da. Men hvis HCG fordobles annenhver dag og ikke hver dag KAN det jo være. Men nå forventer jeg bare tr imorgen, tør rett og slett ikke teste mer. Har sånn RFSU test ofte, men flere sier de er dårlige og slår ut flere dager senere. Jeg løper nok på apoteket imørgen kveld hvis ikke jeg får tr inatt bare i tilfelle til fredag morgen

Hvordan gikk det?

Tok ny i kveld, den kom riktignok etter fristen, så vet jeg ikke kan stole på den. Men synes den ser sterkere ut :nailbiting:

IMG_20180218_002018.jpg

Vedlegg

• IMG_20180218_002438.jpg
    IMG_20180218_002438.jpg
    940,8 KB · Visninger: 131
Her er det krise! Er tom for tester! Bestilte 6 februar fra eBay, men ikke kommet enda. Så nå ser det ikke ut til at jeg får testa før tirsdagen, da jeg må kjøpe i morgen[emoji24]

IMG_0840.JPG

Her er sammenlikning. Gårsdagens el test og dagens. Dette er strimlen inni den digitale testen, så vet ikke om det er til å stole på, men synes jeg kan se litt stigning?[emoji87]

Back
Topp