To streker eller billigtester.. husker ikke hvor heltKor har du kjøpt dei ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To streker eller billigtester.. husker ikke hvor heltKor har du kjøpt dei ?
Ser noe jaSorry for mange bilder [emoji12] Men ser dere noe her? Er tatt innenfor fristen og samme test. Er 8 dpo i dag. Er livredd for skyggestrek, da jeg har blitt lurt av det før [emoji17]
Vis vedlegget 244394Vis vedlegget 244395Vis vedlegget 244396Vis vedlegget 244398
Litt usikker... prøvd å holde den mot lyset?
Litt usikker... prøvd å holde den mot lyset?
Synes det er lettere å tolke dem når jeg holder mot lys, da er det stort sett ingen tvilNei, har ikke prøvd det, men kan prøve det[emoji4]Ser definitivt noe nå nede heeelt på kanten når den har tørket
Ser strek
Ser strek
Dagens test[emoji5]
Vis vedlegget 244475
Vis vedlegget 244558 Vis vedlegget 244559 Ser dere det jeg ser, eller er jeg bare veldig trøtt? Har liksom ikke våkna helt. 10 eller 11 dpo i dag.
Ja, ikke sant?? Det som er at jeg klarer ikke å se det så godt på selve testen. Ble overrasket da jeg zoomet inn på bildet. Håper det er noe!!!Ser noe på den, ja.![]()
Vis vedlegget 244558 Vis vedlegget 244559 Ser dere det jeg ser, eller er jeg bare veldig trøtt? Har liksom ikke våkna helt. 10 eller 11 dpo i dag.
Ja, ikke sant?? Det som er at jeg klarer ikke å se det så godt på selve testen. Ble overrasket da jeg zoomet inn på bildet. Håper det er noe!!!
Ser dere noe på denne? 9 dpo i dag. Vis vedlegget 244554Vis vedlegget 244555
[emoji23] [emoji23] har ikke flere tester igjen heller. Må nok kjøpe et pr etterpå [emoji12]Jeg syns jeg ser antydning til en strek [emoji173]️ Mitt streksyn er elendig så det må jo være et godt tegn [emoji38][emoji1303]
Tok en EL test for moro skyld også siden jeg har så mange liggende. Men første gang jeg har brukt de uten å teste etter EL, så vet ikke hvordan de slår ut på meg vanligvis før IKM...Vis vedlegget 244558 Vis vedlegget 244559 Ser dere det jeg ser, eller er jeg bare veldig trøtt? Har liksom ikke våkna helt. 10 eller 11 dpo i dag.