Oss testetøser imellom

Ikke for å være buzzkill.. jeg fikk og slike sterke streker på to ulike parti av babyplan. Jeg var ikke gravid..
Så jeg stoler ikke på de testene mer...

Håper du er gravid da [emoji173]️
Det er derfor jeg ikkje tror på testane. Har lest om fleire som har fått det. Dritt tester og rekner med digitalen og bli NEG.

Det er derfor jeg ikkje tror på testane. Har lest om fleire som har fått det. Dritt tester og rekner med digitalen og bli NEG.
Spent på hva den digitale sier i dag :)

Håper virkelig det er din tur nå!!!

Sitter nå her og krysser fingrene for deg da, lusemus71:happy7

20180205_080959.jpg
[emoji7]

Hvordan er det når den andre streken er langt til venstre på testen? Slik som her? Den øverste strimmelen er eggløsningstest, så dont mind den. Den under er graviditetstest, bilde tatt innenfor tidsfristen. Billig test fra e-bay. Usikker på hva det betyr når streken er så langt til venstre?
IMG_4682.JPG

Venter og venter på EL, men ser ikke ut til at det skjer noe. Testene er ganske sterke da, men ikke positive. Såå kjedelig å vente!! <br />
20180205_111049-jpg.242627

Venter og venter på EL, men ser ikke ut til at det skjer noe. Testene er ganske sterke da, men ikke positive. Såå kjedelig å vente!! <br />
20180205_111049-jpg.242627
Nærmer seg nå da!! :)

Hvordan er det når den andre streken er langt til venstre på testen? Slik som her? Den øverste strimmelen er eggløsningstest, så dont mind den. Den under er graviditetstest, bilde tatt innenfor tidsfristen. Billig test fra e-bay. Usikker på hva det betyr når streken er så langt til venstre? Vis vedlegget 242637
Ikke vært borti den testen før, men tror jeg ville tatt en ny :)

Noen som vet om testområdet kan få farge eller noe sånn vist man kommer borti det. Eller er det litt rart.. nesten så jeg syns at det ble litt strek på test streken, men hadde da vært borti med fingene der..

Back
Topp