Oss testetøser imellom

Japp - de billige fra eBay.. :)

Har bestilt test ofte-pakka til RFSU fra apoteket i dag så spent på å se om streken er sterkere der.
Husker den var svak lenge sist og, men er bare 8 dpo i dag..
Er det de røde strimlene? De er vel kjent for å være litt treige av seg med å slå ut og bli sterkere tror jeg å huske.
Krysser fingrene for at dette er en terminspire!

går greit. Andre TUL idag, 7+2. Føler det er litt avgjørende, men har ikke opplevd å miste etter å ha sett liv så kan være derfor. vet jo godt at det er fryktelig langt igjen enda, men etter idag føler vi ihvertfall vi kan tørre legge litt planer om alt er bra

Så spennende :)
Krysser fingrene for at alt er bra og at du kommer i mål [emoji177]
Stikk innom her med oppdateringer da [emoji23][emoji38]

Så spennende :)
Krysser fingrene for at alt er bra og at du kommer i mål [emoji177]
Stikk innom her med oppdateringer da [emoji23][emoji38]
Tusen takk.
Skal prøve huske det. Skriver ihvertfall i dagboka mi hos prøverne når jeg får mulighet. Lykke til med videre testing

Hei:)
Er en stund siden jeg har testet nå, mn har følt meg så rar og sjikkelig trett i det siste:p har hatt smerter i korsrygg og hifte og brystene kjennes veldig harde og tunge ut i tillegg til tett nese og halsbrann. Bestemte meg da for å ta en test nå nettopp, altså midt på dagen bare 2 timer etter frokost:p synes jeg ser en svak svak skygge på testen, noen andre som kan se noe? Skal ta ny i morgen tidlig:)

Vedlegg

• Snapchat-2032807316.jpg
    Snapchat-2032807316.jpg
    238,2 KB · Visninger: 213
Er en stund siden jeg har testet nå, mn har følt meg så rar og sjikkelig trett i det siste:p har hatt smerter i korsrygg og hifte og brystene kjennes veldig harde og tunge ut i tillegg til tett nese og halsbrann. Bestemte meg da for å ta en test nå nettopp, altså midt på dagen bare 2 timer etter frokost:p synes jeg ser en svak svak skygge på testen, noen andre som kan se noe? Skal ta ny i morgen tidlig:)
Synes jeg skimter noe svakt der ja!

Syntes jeg ser noe

Har forresten brukt mer penger på tester denne uken enn jeg er villig til å innrømme... Føler meg hysterisk as fuck...

trodde det var disse som var litt treige av seg jeg, men det er ingen tvil her!

Jeg var innstilt på negativ her siden de andre var så svake [emoji85]
De andre er fra eBay - men disse fikk jeg heldigvis tak i på apoteket her i dag [emoji38]

Jeg var innstilt på negativ her siden de andre var så svake [emoji85]
De andre er fra eBay - men disse fikk jeg heldigvis tak i på apoteket her i dag [emoji38]
Venter spent på test fra deg imorgen nå

Back
Topp