Det skjønner jeg [emoji16] hadde du noen symptomer?Tusen takk[emoji7] Litt skjelven her nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg [emoji16] hadde du noen symptomer?Tusen takk[emoji7] Litt skjelven her nå..
Det skjønner jeg [emoji16] hadde du noen symptomer?![]()
OkeiKvalmen begynte for noen dager siden, veldig sliten og trøtt etter jobb og da blir jeg skikkelig frossen, oppblåst[emoji4]
Gratulerer så mye[emoji7] [emoji173] [emoji173] [emoji7]God morgen 12 dpo[emoji7]![]()
Gratulerer så mye[emoji7] [emoji173] [emoji173] [emoji7]
God morgen 12 dpo[emoji7]![]()
GRATULERERGod morgen 12 dpo[emoji7]![]()

Blir jo sterkere for dag for dag. HURRADagens. 8dpo da, siden ff plutselig bytta el-datoen min i dag [emoji85]
Siste eBay-testen..
![]()
Nydelig liten strek!!Dagens. 8dpo da, siden ff plutselig bytta el-datoen min i dag [emoji85]
Siste eBay-testen..
![]()
Juhu[emoji7] [emoji173]Dagens. 8dpo da, siden ff plutselig bytta el-datoen min i dag [emoji85]
Siste eBay-testen..
![]()
Ingen tvil om rosa strekDagens. 8dpo da, siden ff plutselig bytta el-datoen min i dag [emoji85]
Siste eBay-testen..
![]()
Ingen tvil om rosa strek
11 dpo i dag[emoji2] Håper det blir baby av disse testene[emoji173]️
![]()
Dagens. 8dpo da, siden ff plutselig bytta el-datoen min i dag [emoji85]
Siste eBay-testen..
![]()
Her er det strek!Er det onestep?
Japp - de billige fra eBay..
Har bestilt test ofte-pakka til RFSU fra apoteket i dag så spent på å se om streken er sterkere der.
Husker den var svak lenge sist og, men er bare 8 dpo i dag..
Hvilken dpo trodde du at du var før eldagen din ble endret da?
går greit. Andre TUL idag, 7+2. Føler det er litt avgjørende, men har ikke opplevd å miste etter å ha sett liv så kan være derfor. vet jo godt at det er fryktelig langt igjen enda, men etter idag føler vi ihvertfall vi kan tørre legge litt planer om alt er braYay [emoji85][emoji16]
Hvordan går det med deg??