Oss testetøser imellom

Starten av mnd?? Hjelpes, det var sen levering!! Men da skjønner jeg du venter ja[emoji12][emoji12]

Måtte purre i dag da.. trodde de kom fra Kina men var visst fra uk, så da håper jeg de kommer til uka [emoji85]

Tok CBD Early idag tidlig som var negativ, så kom mannen hjem med denne nå. Men jeg synes det er så vanskelig å vite om det er skyggestrek eller babystrek på disse så tidlig.
Uregelmessig mens, men er mellom 9-16 DPO.

Snapchat-2138951989.jpg

Denne er fra i går. Synes det vises bedre i virkeligheten. Synes til og med at den er litt rosa. Tok den i går kveld og hadde gledet meg stort (!) til å ta en ny i dag tidlig. Men gjett hva - den jeg tok i dag var tilnærmet blendahvit [emoji22] Hva skjer? Vi har prøvd i snart ett år, og endelig trodde jeg det hadde klaffet for oss [emoji22]
567a4c8617634192dbe250f346d64b93.jpg

Denne er fra i går. Synes det vises bedre i virkeligheten. Synes til og med at den er litt rosa. Tok den i går kveld og hadde gledet meg stort (!) til å ta en ny i dag tidlig. Men gjett hva - den jeg tok i dag var tilnærmet blendahvit [emoji22] Hva skjer? Vi har prøvd i snart ett år, og endelig trodde jeg det hadde klaffet for oss [emoji22]
567a4c8617634192dbe250f346d64b93.jpg
Jeg ser dessverre ingenting på denne?

Da kom ikke streken med på bildet. Tydeligere i virkeligheten.
Mulig det skyldes hcg etter MAen og.

Jeg ville prøvd en annen test! De der er helt håpløse ifht skyggestreker desverre[emoji57][emoji57] tester med rødt fargestoff er bedre!

Får se hvor mye penger jeg gidder å bruke. Jeg har en digital som jeg kommer til å ta om TR ikke kommer i helga.

Blir dyrt i lengden ja! Jeg bestiller kun på nett![emoji5]

Jeg har gjort det også, men ikke denne gangen. Hvis alt hadde gått etter planen, så hadde jeg fortsatt vært gravid.

Ser den[emoji57][emoji57] håper spiren snart sitter på nytt[emoji8][emoji8]

Back
Topp