Fin stigning!Hcg på 30 i går, og jeg ser stigning på testene fra i går til i dag.
Vis vedlegget 241467

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin stigning!Hcg på 30 i går, og jeg ser stigning på testene fra i går til i dag.
Vis vedlegget 241467

Hcg på 30 i går, og jeg ser stigning på testene fra i går til i dag.
Vis vedlegget 241467
Takk for alle trøstende ordJeg har ikke gitt opp enda. Spotter smådråper med rosa, så ingen mengder enda.
Testen er en anelse sterkere enn i går. Trøster meg med at den ikke er svakereVis vedlegget 241447Vis vedlegget 241448
Syns jeg kan se en svak strek der [emoji4]Noen timer etter... jeg blir helt blind på tester [emoji14]
![]()

Nå kan det være skygge, men er det ikke en liten strek der?
I mellom her [emoji23]Jeg ser den ikke. Men har hørt at de er kjent for å gi skyggestreker
I mellom her![]()
![]()
Det får man ikke.Hmm.. Det er jo lov å håpe at den blir sterkereVet du om man får kjøpt Lloyd pharmacy på boots apotek?
I mellom her [emoji23]![]()

Told you! [emoji23] spennende!! [emoji4][emoji4][emoji4]Måtte se på testen igjen nå, selv om man ikke skal se etter tidsfristen!!!Vis vedlegget 241496
Streeek!Måtte se på testen igjen nå, selv om man ikke skal se etter tidsfristen!!!Vis vedlegget 241496
![]()
![]()
noen andre enn meg dom ser? [emoji85][emoji85]
![]()
![]()
noen andre enn meg dom ser? [emoji85][emoji85]