Tinkiwinky1990
Elsker forumet
Synes fortsatt jeg kan skimte noe svakt... liker ikke disse nye testene fra billigtester
-__-
-__-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser. Men usikker på om den er rosa eller grå [emoji15] fått skygge på dem selv.Synes fortsatt jeg kan skimte noe svakt... liker ikke disse nye testene fra billigtester
-__-
![]()
Tatt blodprøve, og skal ta ny i morgen. Vet ikke mer før det, så sant ikke blødningene tar seg opp.
Blødninger kan være ufarlig. Pust med magen, og tenk at spiren kniper seg fast, så lenge du ikke har vondt! [emoji173]️
Jeg har ikke gitt opp enda. Spotter smådråper med rosa, så ingen mengder enda. Det Må være baby strek skikkelig økning daTakk for alle trøstende ordJeg har ikke gitt opp enda. Spotter smådråper med rosa, så ingen mengder enda.
Testen er en anelse sterkere enn i går. Trøster meg med at den ikke er svakereVis vedlegget 241447Vis vedlegget 241448
Takk for alle trøstende ordJeg har ikke gitt opp enda. Spotter smådråper med rosa, så ingen mengder enda.
Testen er en anelse sterkere enn i går. Trøster meg med at den ikke er svakereVis vedlegget 241447Vis vedlegget 241448
Takk for alle trøstende ordJeg har ikke gitt opp enda. Spotter smådråper med rosa, så ingen mengder enda.
Ikke bare litt sterkere, den er tydelig sterkere.Takk for alle trøstende ordJeg har ikke gitt opp enda. Spotter smådråper med rosa, så ingen mengder enda.
Kan se noe svakt men vet ikke om den er grå eller rosa [emoji120][emoji7]9 dpo i dag. Ser dere noe på disse? Er samme teststrimmel på begge bildene og innen fristen.![]()
![]()
Den kom innenfor fristen. I går var det ingen strek å se, så jeg håper det kan være noe [emoji16] trenger dette etter en veldig tung beskjed i går....Kan se noe svakt men vet ikke om den er grå eller rosa [emoji120][emoji7]
Kan se noe svakt men vet ikke om den er grå eller rosa [emoji120][emoji7]
Håper for deg [emoji7][emoji120]Den kom innenfor fristen. I går var det ingen strek å se, så jeg håper det kan være noe [emoji16] trenger dette etter en veldig tung beskjed i går....
Fin stigning[emoji173]️ Forsøk å slappe av og nyte at du er gravid,vet det er lettere sagt enn gjort!Takk for alle trøstende ordJeg har ikke gitt opp enda. Spotter smådråper med rosa, så ingen mengder enda.
9 dpo i dag. Ser dere noe på disse? Er samme teststrimmel på begge bildene og innen fristen.![]()
![]()
Dagens...
![]()