Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe veldig svakt7-9 dpo i dag. Syns jeg kan se en veldig svak strek. Men usikker på om det er skygge eller litt rosa i [emoji12] kan dere se Noe?![]()
![]()
Har så på følelsen at det er en spire her. Føler meg sånn rar i kroppen jeg kun har gjort ved når jeg er gravid. Så håper det stemmer [emoji16]Ser noe veldig svakt![]()
Så spennende [emoji173] håperHar så på følelsen at det er en spire her. Føler meg sånn rar i kroppen jeg kun har gjort ved når jeg er gravid. Så håper det stemmer [emoji16]
Krysser det jeg kan. Håper det stopper.Tatt blodprøve, og skal ta ny i morgen. Vet ikke mer før det, så sant ikke blødningene tar seg opp.
Tatt blodprøve, og skal ta ny i morgen. Vet ikke mer før det, så sant ikke blødningene tar seg opp.
Jeg vet, men legen ville jeg skulle komme tilbake i morgen. Mulig blodprøve på onsdag også, hvis ikke blødningene tar seg opp.Tror dette går fint jeg[emoji173]️
Men du burde vente til onsdag med å ta en ny blodprøve, for å få et mer sikkert svar ifht om den dobler seg slik den skal!
Jeg vet, men legen ville jeg skulle komme tilbake i morgen. Mulig blodprøve på onsdag også, hvis ikke blødningene tar seg opp.
Krysser alt jeg kan [emoji173][emoji173][emoji173]Tatt blodprøve, og skal ta ny i morgen. Vet ikke mer før det, så sant ikke blødningene tar seg opp.
De testene er generelt veldig trege. Har også erfart at fargestoffet er dårligere på noen, dette inkludert EL testene.Fikk litt noia når jeg testet på morgenen, nesten ingen strek. Tok ny nå 4 t senere. Rimelig stor forskjell føler at disse testene er trege. Noen erfaringer?![]()
Ser strek på denneNå har den testen jeg la ut litt tidligere tørka [emoji12] er kun 8 dpo i dag. Uff! Håper bare det ikke er skygge og at det er en svak strek [emoji23]![]()
Ser absolutt en svak rosa strek her. Drister meg til å si gratulererNoen som ser noe?
![]()

Hvis det er make sure tester så opplevde jeg det samme. Var sinnsykt trege og ble sterkere om kvelden.Fikk litt noia når jeg testet på morgenen, nesten ingen strek. Tok ny nå 4 t senere. Rimelig stor forskjell føler at disse testene er trege. Noen erfaringer?![]()
Dette er helmHvis det er make sure tester så opplevde jeg det samme. Var sinnsykt trege og ble sterkere om kvelden.
Fikk litt noia når jeg testet på morgenen, nesten ingen strek. Tok ny nå 4 t senere. Rimelig stor forskjell føler at disse testene er trege. Noen erfaringer?![]()
Ser ikke øverste bildeDe er rådårlige på å måle stigning, og utrolig treige! Min testrekke fra i høst:
![]()
Sjekk forskjellen mellom 11 dpo på kvelden og 12 dpo på morgenen f.eks. Fikk også til svar fra flere om at de testene der var treige og viste ikke stigning så godt. Jeg fikk positiv digital på samme urin som 11 dpo morgen. 12 DPO hadde jeg 33 i hCG (blodprøve) og 14 DPO hadde den steget til 105. Da burde jo streken 13 dpo være vesentlig sterkere på en såkalt sensitiv test syns jeg.
CB+ 12 dpo var jo ganske mye tydeligere f.eks (nederste + er 15 dpo)
![]()