Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg Ser, men synes den så litt hun ut? Spennende da! Ville nok tatt en tilVis vedlegget 239456 Jeg fikk denne i dag, det er en tidlig test stav fra babyplan. Er den kjent for skygge strek? Klarer ikke å tro på den, fikk heeeelt hvit i går kveld.
Åååå håper det er babystrek[emoji7]Vis vedlegget 239456 Jeg fikk denne i dag, det er en tidlig test stav fra babyplan. Er den kjent for skygge strek? Klarer ikke å tro på den, fikk heeeelt hvit i går kveld.
Testet nå??Må nok enda vente til formiddagen [emoji14] søsteren min har jobb i natt å blir å sove lenge, men heldigvis har hun bilen min, så hun må kjøre den ned [emoji23]
Ja den ser tynn ut ( var det du mente) og grå, derfor jeg ikke helt tror på den. Var sånn strek sist jeg blei gravid også, vi får se om etpar dagerJeg Ser, men synes den så litt hun ut? Spennende da! Ville nok tatt en til![]()
Tusen takk.Håper jeg ogsåÅååå håper det er babystrek[emoji7]
Elsker stavekontrollJa den ser tynn ut ( var det du mente) og grå, derfor jeg ikke helt tror på den. Var sånn strek sist jeg blei gravid også, vi får se om etpar dager![]()
Nei, hun er enda ikke våken. Irriterende med b mennesker når man selv er aa menneske [emoji14]Testet nå??

Nei, for en drit kjærring!Her kom heksa![]()
Jepp, ho ødelegger alltid for meg ho.Nei, for en drit kjærring!
Argh! Dette er jo sååå spennendeNei, hun er enda ikke våken. Irriterende med b mennesker når man selv er aa menneske [emoji14]
Æsj da! Håper hun tar en lang ferie etter dette besøket!Her kom heksa![]()
Spiller ingen rolle. Bestemte at dette var siste gang vi prøvde, så det blir ikke flere forsøk på oss.Æsj da! Håper hun tar en lang ferie etter dette besøket!
Nei? Hvorfor det da??Spiller ingen rolle. Bestemte at dette var siste gang vi prøvde, så det blir ikke flere forsøk på oss.
Prøvd alt for lenge, lang historie, men jeg klarer ikke flere skuffelser.Nei? Hvorfor det da??![]()
Sender deg mange gode klemmer <3Prøvd alt for lenge, lang historie, men jeg klarer ikke flere skuffelser.
Masse murringer de siste dagene, håper på el