Syklus på 20 dager denne gangen og ble ingen julegave. Da starter vi på nytt
Den var kort ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Masse lykke til neste PPSyklus på 20 dager denne gangen og ble ingen julegave. Da starter vi på nytt
Det var vel kort syklus[emoji85]
Hei. Kjøp test i vanlig butikk, de selges rfsu-test på Kiwi, Rema, Meny og coop. Lykke til.heijeg har veldi lyst å teste i morgen (8/9 dpo) men har ett problem
. er hjemme hos mamma å de på ett lite sted med kun 1 apotek som er på matbutikken. stefaren min er sjef der og er på jobb der hele uka
hvordan skal jeg få takk tester?
er kun den ene matbutikken herHei. Kjøp test i vanlig butikk, de selges rfsu-test på Kiwi, Rema, Meny og coop. Lykke til.
Ah, da anbefaler jeg at du bestiller på nett. Billige tester har rask levering.er kun den ene matbutikken her![]()
da gjør jeg detAh, da anbefaler jeg at du bestiller på nett. Billige tester har rask levering.
Ser noe veldig svakt der, men disse testene er jo dessverre kjent for skyggestreker. Krysser fingrene for at den blir sterkere!Er det bare ønsketenkning eller er det en ultrasvak strek på denne? Er cb tidligtest og det skal være en loddrett strek i det store feltet hvis den er positiv. Bildet er tatt rett før ti minutters-fristen for avlesning utløper. Ser dere noe?
Vis vedlegget 239017
Med fare for å skuffe deg:Er det bare ønsketenkning eller er det en ultrasvak strek på denne? Er cb tidligtest og det skal være en loddrett strek i det store feltet hvis den er positiv. Bildet er tatt rett før ti minutters-fristen for avlesning utløper. Ser dere noe?
Vis vedlegget 239017
Ser noe veldig svakt der, men disse testene er jo dessverre kjent for skyggestreker. Krysser fingrene for at den blir sterkere!![]()
Med fare for å skuffe deg:
De der får jeg strek på hver gang.. uansett om jeg er gravid eller ei.. så ville tatt en ny test med rosa fargestoffkan skimte streken da.
Lykke til! (Ps. Hvor mange dpo er Du?)
Ok, lurte veldig på om dette er en skyggestrek. Hvilke tidligtester får ikke skyggestreker, da? Ja, håper virkelig at det er en ekte strek! Så at cb har en digital tidligtest også, men med denne kunne man teste en dag tidligere, så jeg antok at denne var mer sensitiv og valgte denne...
Ok, strek hver gang, ja, det er jo ikke særlig pålitelig...
Jeg har en helt underlig syklus denne gangen og har to mulige alternativer for når jeg har hatt EL. Enten er jeg 10 dpo eller så er jeg 3 dpo. Det er selvsagt med tanke på at jeg eventuelt er 10 dpo jeg testet, for jeg skal begynne med støttebehandling når jeg blir gravid pga mange spontanaborter og kjemiske graviditeter. Syntes også at jeg kunne skimte noe svakt på en Wondfostrimmel idag tidlig, så det var derfor jeg "avanserte" (trodde jeg) til cb-testen. Føler meg ikke egentlig gravid, da, men har masse murring i magen og igår kom det litt blod da jeg var på do, som det ikke pleier å gjøre på dette tidspunktet i syklusen, så da fant jeg ut at det var best å teste...
Dagens skygge, mere rosa i virkeligheten og snev av håp. Selv om jeg tror dette er tullestrek som alle andre tullestreker. Dpo 11-13. Vis vedlegget 239042