lusemus 71
Forumet er livet
Bli sterkere nå da og håper for deg!! Skal bli julegave som holder
Det hadde vert toppers. Håper det blir sterkere med deg og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bli sterkere nå da og håper for deg!! Skal bli julegave som holder
Litt usikkert, da dette er første syklus etter spiraluttak [emoji28] men var på legevakten fredag 1 desember fordi jeg hadde blødninger, da kunne ho se at det blødde litt fra egglederen pga jeg hadde dobbel eggløsning på høyre side [emoji23] og ho mente faktisk at eggløsning kom den dagen der eller neste. Så er vel egentlig 11 eller 12 dpo i følge gynekologen [emoji16]

Håper virkelig det kan gå rette veien for degVis vedlegget 238599
Vis vedlegget 238602
Det er nok skygge strek. Dei andre testane er begynt og stagnere. Så toppen er nok no. Blir nok kjemisk igjen.
Stemmer det! 2 egg fra høyre sideDobbel eggløsning?
Slang eggstokkene av gårde to egg fra samme side?
Kanskje dumt av meg men jeg har alltid trodd at hvis to egg slippes så er det fra hver sin side
Men det er vel like logisk at det kan skje fra samme eggstokk![]()
Håper virkelig det kan gå rette veien for deg
Den er litt for glad i flere av oss ja. Håper det holdt at jeg tok en kjemisk denne måneden! At du kan slippeHåper men den kjemiske vil barre ta meg. Den vinner over meg men kan den dra seg til H.... vekk.
Vis vedlegget 238599
Vis vedlegget 238602
Det er nok skygge strek. Dei andre testane er begynt og stagnere. Så toppen er nok no. Blir nok kjemisk igjen.
Vi skulle ha sluppet den D..... men ein hule boer i 9 mnd.Den er litt for glad i flere av oss ja. Håper det holdt at jeg tok en kjemisk denne måneden! At du kan slippe
Håper håperSer strek[emoji5]
Håper håper
Håper med deg[emoji173]️ Her er mine, 10 dpo.. Kjemisk på gang tror jeg[emoji17] Men føler meg gravid. Ømme pupper, oppblåst og mye murringer.
Tatt for en liten time siden![]()
Stemmer det! 2 egg fra høyre sidevisste heller ikke at det var mulig [emoji23] men jaggu var det det
![]()
Skyggestreken er tilbake, greit med litt spenning. Blendatestene var så lite spennende.
Men alt for usynlig til bilde. Studietid dette å granske hver tanke på strek[emoji28]

Hehe, ikke vits. Totalt blenda på bilde. Men skal få se så snart noe fester seg på bilde, om det skjer[emoji6]Ikke si det! Legg ut bildejeg vil også granske
![]()
![]()
Er vel bare en reaksjon på at jeg ikke har hatt mensen når jeg har hatt spiral tenker jeg [emoji28] men liker tanken [emoji41]Ikke verst! Skikkelig klekkemaskin du er da![]()
Håper med deg[emoji173]️ Her er mine, 10 dpo.. Kjemisk på gang tror jeg[emoji17] Men føler meg gravid. Ømme pupper, oppblåst og mye murringer.
Nei og nei[emoji173] håper du tar feil og får en nydelig test i dag[emoji256] [emoji294] [emoji173]Håper med deg[emoji173]️ Her er mine, 10 dpo.. Kjemisk på gang tror jeg[emoji17] Men føler meg gravid. Ømme pupper, oppblåst og mye murringer.
StreeeeekVis vedlegget 238599
Vis vedlegget 238602
Hehe, ikke vits. Totalt blenda på bilde. Men skal få se så snart noe fester seg på bilde, om det skjer[emoji6]