Åååå<3
Da har du det svart på hvitt[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå<3
Jaaa!! Tusen takkDa har du det svart på hvitt[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️[emoji173]️

Kom til å tenke på en ting, min eggløsning var mest sannsynlig 2 desember( første dag med negativ test). Blir 1 dpo søndag eller mandag da? Hvordan regner dere?
Åååå<3
Tusen takk!!Gratulerer!!

Syntes jeg såg noe men .. er kanskje det som er skyggestrek?
GratulererÅååå<3
Jeg ville regnet mandag som 1 dpo! Dagen etter eggløsning[emoji5]
Da er jeg 9 dpo og ikke 10.. Får tydelig streker, men vanskelig å fange på bilde.. Blir litt tydeligere tørket.![]()
Tusen takk<3Gratulerer![]()
Herregud, beklager! Kikka feil på kalderen[emoji849][emoji849] trodde 2.desember var på søndag[emoji85][emoji85] om den var negativ lørdag ville jeg regnet søndag som 1 dpo, så da er du nok 10 dpo idag! Kan kanskje skimte noe svaaakt på den nederste! Blir spennende de neste dagene[emoji7]
Absolutt ikke teit, jeg har tatt graviditetstester jevnlig (ca hver/annenhver mnd) de siste fire åra. Undskyldningen har vært at jeg ikke fåe menstruasjon på minipillen, så fint å sjekke for en sikkerhetsskyld. Til å begynne med var jeg lettet når de var negative, må innrømme at jeg noen ganger blir skuffa nå, selv om jeg fremdeles går på prevansjon [emoji14]Føler meg så superteit, idag når jeg var på butikken greide jeg faktisk ikke å stå i mot, og kjøpte en graviditetstest.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el rundt 06-08. Desember, men en despetat tankr slo meg, at kaaanskje jeg har feilberegnet el, og kaaaanskje kan jeg være gravid likevel!
Testen var selvfølgelig negativ, og der satt jeh og følte meg som verdens mest patetiske og desperate menneske.
Er det bare jeg som gjør slikt eller er det flere der ute? [emoji85]
Hvorfor gjør vi isåfall slikt? [emoji58]
Godt å høre at jeg ikke er den eneste [emoji85] Hadde jo væry den beste julegaven noensinne å få to streker [emoji173]Det gjør vi fordi ønsket om baby er så himla stort at man hele tiden tenker «hva om, tenk om, kanskje», alt fra om når EL var, fikk man lagt inn nok aksjer, symptomer osv! Du er ikke patetisk eller desperat, og garantert ikke den første, eller siste, som svir av en test bare for å sjekke[emoji173]️ håper EL var når du trodde, og at det dukker opp to streker på testen din i løpet av de to neste ukene[emoji173]️
Har kjøpt [emoji7]50% avslag på topack clearblue digital på komplettapotek.no![]()