Mammalaila
Glad i forumet
Er det bare jeg som ønske-ser strek på alle tester? For jeg ser en svak strek der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er gulleggetÅhh, jeg håper virkelig for dere nå! Krysser alt som krysses kan!
Kom meir fram når testen var tørr.Er det bare jeg som ønske-ser strek på alle tester? For jeg ser en svak strek der![]()
Kom meir fram når testen var tørr.
sykt spennende og se om de blir sterkere! Ser strek jeg Jeg skimter noe der
Er barre 6 dpo og ikm 11 septHåper det er gulleggetsykt spennende og se om de blir sterkere! Ser strek jeg
Når har du ikm? Krysser alt jeg!
Vart sterkere da testen vart tørr.Jeg skimter noe der![]()
Jeg skimter noeVis vedlegget 307258
Tror du har rett. Tørr test no.
Dagens El-test.. men EL skal egentlig ikke komme før på søndag,men mulig den kommer litt tidligere?! Er CD 11 idag, men mulig kroppen ikke er helt i gjenge igjen etter SA i Juli?
Ser strek der og jeg
Håper det blir noe av detJeg skimter noe![]()
Skimta strek da den vart tørr.Ser strek der og jeg
Dagens test.. CD26, ca. 7-8DPO.
Vet ikke hva jeg skal tenke. Skimter fortsatt noe der, var noe tydeligere litt etter bildene ble tatt, men det er ihvertfall ikke sterkere strek enn i går.
Må nødt å holde forventningene nede pga. Otrivelle sprøyten.
Temper også, den hadde en liten dipp i går, men i dag svingte den pittelitt oppover igjen... Føler alt står og faller på testene i morgen og på fredag som er IKM dagen.
Det er jo uansett ikke vanlig å få noen som helst strek så tidlig![]()

Hvor mange dpo??Vis vedlegget 307218
Teste trangen vart for stor så jeg tar det med eiklype salt. Ebay tester liter lite på dei.
Fin strekHva tenker dere?
Vis vedlegget 307245