Oss testetøser imellom

Tok denne nå. Har helt vondt inni meg. Dette kan jo ikke ende bra. Har tatt Letrozol i to dager... sakte stigning :sorry:
056B63C9-051F-4B47-9D8A-36C243C987D4.jpg
 
Tok denne nå. Har helt vondt inni meg. Dette kan jo ikke ende bra. Har tatt Letrozol i to dager... sakte stigning :sorry:
056B63C9-051F-4B47-9D8A-36C243C987D4.jpg
Ordne deg med en lege time og snakk med legen. Jeg tror og håper ikke det er verdens undergang da ❤
 
Tok denne nå. Har helt vondt inni meg. Dette kan jo ikke ende bra. Har tatt Letrozol i to dager... sakte stigning :sorry:
056B63C9-051F-4B47-9D8A-36C243C987D4.jpg
Kan ha vært hormonell blødning du hadde og ikke mens evt kombinert med en slow starter eller sen festing eller noe, men høres absolutt ut som hcg-målinger og etter hvert en ul hadde vært lurt. Lykke til
 
Nå har jeg testet igjen. Ser ikke så mye forskjell på RFSU, men fikk gravid 1-2 uker på digital Noen som har opplevd utslag på digital ved kjemisk? Hadde trodd at streken på stripsen skulle vært sterkere hvis jeg er gravid. Noen som vet hvor sensitiv CB digital er?
44082F04-BF07-44D5-9840-BA1ED4C4E59F.jpeg
63212138-D60E-432E-9724-76181FA32DE0.jpeg
 
Nå har jeg testet igjen. Ser ikke så mye forskjell på RFSU, men fikk gravid 1-2 uker på digital Noen som har opplevd utslag på digital ved kjemisk? Hadde trodd at streken på stripsen skulle vært sterkere hvis jeg er gravid. Noen som vet hvor sensitiv CB digital er? Vis vedlegget 305887 Vis vedlegget 305888

De testene har veldig tregt utslag på fargestoffet synes jeg! Tror det er flere som har opplevd det. Hvor mange dpo er du? :) Jeg ville tatt den digitale for god fisk og ikke tenkt så mye på RFSU-testen! Kjøp deg to tester av et annet merke og ta med to dagers mellomrom så bør du se en viss stigning :) og GRATULERER! :joyful:
 
Nå har jeg testet igjen. Ser ikke så mye forskjell på RFSU, men fikk gravid 1-2 uker på digital Noen som har opplevd utslag på digital ved kjemisk? Hadde trodd at streken på stripsen skulle vært sterkere hvis jeg er gravid. Noen som vet hvor sensitiv CB digital er? Vis vedlegget 305887 Vis vedlegget 305888
Gratulerer. Jeg stoler ikke på testene på RFSU, men stoler helt og fullt på den digitale. Du er gravid:)
 
De testene har veldig tregt utslag på fargestoffet synes jeg! Tror det er flere som har opplevd det. Hvor mange dpo er du? :) Jeg ville tatt den digitale for god fisk og ikke tenkt så mye på RFSU-testen! Kjøp deg to tester av et annet merke og ta med to dagers mellomrom så bør du se en viss stigning :) og GRATULERER! :joyful:

Gratulerer. Jeg stoler ikke på testene på RFSU, men stoler helt og fullt på den digitale. Du er gravid:)

Takk Vet ikke helt hvor mange dpo jeg er. Første dag i siste mens var 17. Juli, men vet ikke hvor lang syklus jeg har, etter tre år med spiral uten noe fast blødning, og så var jeg gravid før det.. hadde sex 2. August, men vet ikke når el var og når egget da har festet seg.. hadde sex for ei uke siden også, så jeg er jaggu ikke sikker.
 
Nå har jeg testet igjen. Ser ikke så mye forskjell på RFSU, men fikk gravid 1-2 uker på digital Noen som har opplevd utslag på digital ved kjemisk? Hadde trodd at streken på stripsen skulle vært sterkere hvis jeg er gravid. Noen som vet hvor sensitiv CB digital er? Vis vedlegget 305887 Vis vedlegget 305888
Ville stolt mer på den digitale, enn på rfsu strimlen.
Men du spør om noen har fått utslag på digital ved kjemisk, og ja. Jeg fikk det alle 3 gangene. Kjemisk vil egentlig bare si en graviditet som gå til grunne før det er mulig å se den på ultralyd, altså den kan kun dokumenteres ved kjemiske tester (blod eller urin), så man kan få utslag på digital, både 1-2 og høyere også.
Krysser fingrene for deg :)
 
Tok denne nå. Har helt vondt inni meg. Dette kan jo ikke ende bra. Har tatt Letrozol i to dager... sakte stigning :sorry:
056B63C9-051F-4B47-9D8A-36C243C987D4.jpg
Nå fikk jeg flashback til min exu i julen i fjor. Vær så snill å følg ekstra godt med. Mine blodprøver økte "riktig" men dog ikke mer enn den absolutt måtte for å være innafor. Jeg fikk ala skyggestreker frem til rundt CD 4/5 deretter økte testene som de skulle. Gikk fra 1-2 på digital til 2-3 men fikk aldri 3+. Håper for alt i verden at du ikke har exu men normalt svangerskap, men de sa ganske tydelig til meg at det er et meget dårlig tegn når testene først blir synlig flere dager etter mens er kommet. Men krysser alt jeg har for at dette er noe positivt :Heartred
 
Back
Topp