Oss testetøser imellom

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Viprøver79, 8 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Viprøver79 Glad i forumet

IMG_3263.JPG IMG_3261.JPG IMG_3264.JPG

2. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

• Liker Liker x 1
  3. Viprøver79 Glad i forumet

Må jo bety at de blir sterkere? De synes bedre in real life:joyful:

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

På det øverste bildet av de siste du la ut ser jeg jo at den er rosa. Tidligere var det bare antydning til at hvor streken skal være.

5. Viprøver79 Glad i forumet

IMG_3255.JPG
    Sant, har vært lett blanding av rosa og grå. Disse er også rosa. IMG_3293.JPG

6. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Ja. Jeg synes ofte det er lettere å få dem med på bilder hvis jeg ikke zoomer for mye.

7. Viprøver79 Glad i forumet

Noen som har testet i kveld?

8. Hirka Gift med forumet Junilykke2018

Jeg hører definitivt til her :D er akkurat ferdig med å blø etter SA og klør etter å test for EL, men er nok litt tidlig enda. Tester først EL, så en uke som det er hardt å vente med å ta gr test, også tester jeg som en gal frem til tr kommer (ikke kommer helst ;) )

• Liker Liker x 1
  9. Viprøver79 Glad i forumet

Velkommen, trist du mistet. Føler med deg, mistet i juli. :oops:

10. Hirka Gift med forumet Junilykke2018

Takk. Det var fryktelig tungt å gå fra å være 8 uker til å ikke være gravid lenger.. :( Men! Jeg har bare blitt mer fast bestemt på å bli mamma! Så nå håper jeg EL kommer snart :) kommer ikke til å vente til etter første tr. Har ikke tålmodighet til det ;)

• Liker Liker x 1
  11. Hirka Gift med forumet Junilykke2018

Noen som har erfaring med make sure tester? Bestilte de pga tilbud for en stund tilbake, og tenkte å bruke de denne pp :)

12. Amandaa11 Forumet er livet

13. Amandaa11 Forumet er livet

Jeg har ikke prøvd de, msn lurer på det samme!

14. Viprøver79 Glad i forumet

God morgen testetøser:coffee2:sleep002 Noen som har testet mer?:signs003

15. Amandaa11 Forumet er livet

God morgen [emoji173]️ skal laste opp nå;)

16. Amandaa11 Forumet er livet

Dagens tester, skimter noe på de men er nok bare skygge

17. Viprøver79 Glad i forumet

Skimter noe ja:signs003

18. Viprøver79 Glad i forumet

IMG_3358.JPG Ørlittegranne tydeligere i dag.

19. Viprøver79 Glad i forumet

IMG_3382.JPG

• Liker Liker x 1
  20. Amandaa11 Forumet er livet

Del denne siden