Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydeligere enn tidligere bilder, særlig det øverste.
Må jo bety at de blir sterkere? De synes bedre in real lifeTydeligere enn tidligere bilder, særlig det øverste.
På det øverste bildet av de siste du la ut ser jeg jo at den er rosa. Tidligere var det bare antydning til at hvor streken skal være.Må jo bety at de blir sterkere? De synes bedre in real life
Sant, har vært lett blanding av rosa og grå. Disse er også rosa.På det øverste bildet av de siste du la ut ser jeg jo at den er rosa. Tidligere var det bare antydning til at hvor streken skal være.
Velkommen, trist du mistet. Føler med deg, mistet i juli.Jeg hører definitivt til her er akkurat ferdig med å blø etter SA og klør etter å test for EL, men er nok litt tidlig enda. Tester først EL, så en uke som det er hardt å vente med å ta gr test, også tester jeg som en gal frem til tr kommer (ikke kommer helst )
Takk. Det var fryktelig tungt å gå fra å være 8 uker til å ikke være gravid lenger.. Men! Jeg har bare blitt mer fast bestemt på å bli mamma! Så nå håper jeg EL kommer snart kommer ikke til å vente til etter første tr. Har ikke tålmodighet til detVelkommen, trist du mistet. Føler med deg, mistet i juli.
Noen som har erfaring med make sure tester? Bestilte de pga tilbud for en stund tilbake, og tenkte å bruke de denne pp
God morgen testetøser Noen som har testet mer?
Skimter noe ja
Dagens tester, skimter noe på de men er nok bare skygge