Amandaa11
Forumet er livet
Vis vedlegget 232009
Jeg har fulllllllt og venter på ny ladning 100 el tester og 100 G tester.
Hvilke gtester bruker du?[emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 232009
Hvilke gtester bruker du?[emoji33]
Bestiller fra ebay. Bruker dei først. Ser jeg fremgang bruker jeg lavpris-tester.com. Dersom dei ser lovande ut kommer CB ukes fram.
Bestiller fra ebay. Bruker dei først. Ser jeg fremgang bruker jeg lavpris-tester.com. Dersom dei ser lovande ut kommer CB ukes fram.
Nei...tror egentlig ikke det ha haGå på toalettet uten å teste? Går det?
Vis vedlegget 232009
Nå er det lenge siden et toalettbesøk. TENK for en flott prøve å teste i da gitt
Wow - jeg lar meg imponere! Trodde jeg hadde gått amok da jeg handlet 40 stk. Føler meg plutselig nesten testegniten
Melder meg inn..brukt opp lageret nå, og i dag kom ny laddning hurraa..
Har ikke testet....... enda..... Bilde kommer når den er tattBilde?[emoji33][emoji33][emoji33]
Har ikke testet....... enda..... Bilde kommer når den er tatt
Er hos svigers så det blir på søndag.. sukkTesting ikveld eller i morgen?[emoji33][emoji177]
Er hos svigers så det blir på søndag.. sukk
Vrien. Kan med mye godvilje ane noe, men synes det har vært tydeligere på andre du har lagt utMåtte ta en ny RFSU, holdt meg i 4 t. Ser noe svakt her å?
Melder meg inn...herregud har en skuff med bare tester..
Og jeg har hat min del av hente tester i søpla for å se igjen
Når jeg tester..klarer jeg ikke gå og tisse uten å teste... og teller timer siden sist ha ha..jeg gir meg over.
Først teste i mange dager etter eggløsning..så ukene etter..
Har vel kansje 1-2 uker pause i mnd ha ha