Når testen er negativ igjen har el vært jaEr EL den dagen testen er negativ igjen? Jeg har aldri tatt EL-tester med streker, bare med smiley.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når testen er negativ igjen har el vært jaEr EL den dagen testen er negativ igjen? Jeg har aldri tatt EL-tester med streker, bare med smiley.
Det varierer har jeg nylig lest meg frem til hos noen slipper egget før testen blir negativ og hos andre ca et døgn etter. Lite å bli klok på, men man vet jo sånn ca. Bare å humpe i vei med aksjer [emoji6] [emoji106]Er EL den dagen testen er negativ igjen? Jeg har aldri tatt EL-tester med streker, bare med smiley.
Når testen er negativ igjen har el vært ja![]()
Da håper jeg det ikke er for sent å sende inn aksjer etterpå. Jeg tror jeg har pleid å ha EL 1-2 døgn etter siste dag med EL-slim.Det varierer har jeg nylig lest meg frem til hos noen slipper egget før testen blir negativ og hos andre ca et døgn etter. Lite å bli klok på, men man vet jo sånn ca. Bare å humpe i vei med aksjer [emoji6] [emoji106]
Jeg tror aksjer aldri er feil[emoji28]Da håper jeg det ikke er for sent å sende inn aksjer etterpå. Jeg tror jeg har pleid å ha EL 1-2 døgn etter siste dag med EL-slim.
[emoji16][emoji16][emoji173][emoji173]![]()
Gratulerer ❤❤❤[emoji16][emoji16][emoji173][emoji173]![]()
GARANTERT STIGNING. HURRAVært på stand-up i kveld, og måtte jo teste før en la seg. Og her er det stigning
Spent på testene i morgen tidligVis vedlegget 241278Vis vedlegget 241279
Blir nok en kjøretur over grensa i dag, må jo kjøpe digital! En del stigning fra i går morges, 11 dpoDrister meg til å hviske gratulerer jegNå må den bliBlir nok en kjøretur over grensa i dag, må jo kjøpe digital! En del stigning fra i går morges, 11 dpo
Vis vedlegget 241288Vis vedlegget 241289Vis vedlegget 241290

Takk, dette er positive testerDrister meg til å hviske gratulerer jeg![]()

Oioi, gratulerer, nå må den grave seg godt fast.Nå må den bliBlir nok en kjøretur over grensa i dag, må jo kjøpe digital! En del stigning fra i går morges, 11 dpo
[emoji16][emoji16][emoji173][emoji173]![]()
Nå må den bliBlir nok en kjøretur over grensa i dag, må jo kjøpe digital! En del stigning fra i går morges, 11 dpo
Nå må den bliBlir nok en kjøretur over grensa i dag, må jo kjøpe digital! En del stigning fra i går morges, 11 dpo
Ingen sprøyte, har tatt hormoner for å få eggløsning, men ingen sprøyteHerregud så moro! Håper dette stemmer, har fulgt med deg lenge, og sett alle nedturene [emoji19] men denne mnd hadde du ikke tatt sprøyte hadde du?

YESSSSSSSS.Nå må den bliBlir nok en kjøretur over grensa i dag, må jo kjøpe digital! En del stigning fra i går morges, 11 dpo