Oss testetøser imellom

Sort på hvitt :smiley-angelic003
 

Vedlegg

  • 20230126_212202.jpg
    20230126_212202.jpg
    968,8 KB · Visninger: 43
Assa….. jeg blir jo gal av å vri og vende på disse testene, men jeg føler det fremdeles er noe her! :hilarious: Svaret kommer vel om ikke mange dagene, 9 dpo og FF sier mensen kommer 11 dpo:dead:

8063BA19-96D5-4E46-AF73-4C7B1FADCB74.jpeg
 
8/9 dpo, veldig tidlig, men jeg klarer bare ikke la være å teste. Er så altfor opphengt i denne prøvingen siden vi endte opp med å måtte ta bort grunnet alvorlige avvik sist gang.


Men er det noen som ser noe? Jeg tenker i utgangspunktet at den er negativ, men har stirret på den gjentatte ganger gjennom morgenen, og tror jeg ser skygger på høylys dag ‍
 

Vedlegg

  • 49396045-5AF2-42A0-A8B4-48CF04617E62.jpeg
    49396045-5AF2-42A0-A8B4-48CF04617E62.jpeg
    986,8 KB · Visninger: 95
8/9 dpo, veldig tidlig, men jeg klarer bare ikke la være å teste. Er så altfor opphengt i denne prøvingen siden vi endte opp med å måtte ta bort grunnet alvorlige avvik sist gang.


Men er det noen som ser noe? Jeg tenker i utgangspunktet at den er negativ, men har stirret på den gjentatte ganger gjennom morgenen, og tror jeg ser skygger på høylys dag ‍
Jeg er usikker på om jeg ser skygge/strek eller om jeg bare ser «sporet» som fargen skal komme i :bored:
 
Jeg er usikker på om jeg ser skygge/strek eller om jeg bare ser «sporet» som fargen skal komme i :bored:
Ja, ikke sant. Har blitt helt opphengt i å bli gravid igjen, og ventetiden kjennes uutholdelig ut til tider. Begynte å teste allerede 6dpo

Sist testet jeg ikke før to dager etter IKM siden jeg tenkte det ville ta litt tid (var første forsøk). Men nå er jeg altså langt mer utålmodig enn sist…
 
Ja, ikke sant. Har blitt helt opphengt i å bli gravid igjen, og ventetiden kjennes uutholdelig ut til tider. Begynte å teste allerede 6dpo

Sist testet jeg ikke før to dager etter IKM siden jeg tenkte det ville ta litt tid (var første forsøk). Men nå er jeg altså langt mer utålmodig enn sist…
Kjenner meg igjen- mista i oktober og alt jeg vil er å bli gravid igjen!!!

Jeg testa positivt 11dpo sist. Forrige pp testa jeg fra 9DPO. Hadde ultrasvake streker som forsvant (mulig/trolig kjemisk) etter 10DPO. Nå prøver jeg å vente til 13dpo, for jeg er litt redd for at «universet» straffer meg hvis jeg tester for tidlig. Teit, jeg vet, men… og kanskje er det bedre å bare bli skuffa en gang, enn dag etter dag… i mellomtiden sitter jeg her og kjenner etter alle mulige symptomer :sorry: :bored:
 
Ser noen andre noe her? Jeg vet ikke om dette er en skyggestrek, men synes den er tydeligere enn de andre strekene jeg har skimtet. Og den kom i løpet av 1-2 min etter jeg tok testen. Er 10/11 dpo i dag.
Den ser man godt :) Ikke noe skyggestrek det der!
 
Ser noen andre noe her? Jeg vet ikke om dette er en skyggestrek, men synes den er tydeligere enn de andre strekene jeg har skimtet. Og den kom i løpet av 1-2 min etter jeg tok testen. Er 10/11 dpo i dag.
Den ser rosa ut , tipper den bare blir sterkere:)
 
Back
Topp