Takk for at du holder håpet mitt oppe. Nå har jeg litt trua igjen7-8 dpo er veldig tidlig å miste håpetBare 7,4% tester positivt 7 dpo
Kun 18% tester positivt 8 dpo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du holder håpet mitt oppe. Nå har jeg litt trua igjen7-8 dpo er veldig tidlig å miste håpetBare 7,4% tester positivt 7 dpo
Kun 18% tester positivt 8 dpo

Krysser fingrene!!Føler det samme nå. Så er jeg ikke gravid så blir jeg faktisk litt rar![]()
Og kan ikke lete etter symptomer flere ganger. For da har jeg tydeligvis murring i magen 3 av 4 uker i mnd
På testen til høyre er det en rett linje hvertfall.Ikke gitt helt opp den testinga enda daaa

Ikke bare jeg som ser den nei?På testen til høyre er det en rett linje hvertfall.![]()
Holder på å bli gal her
Sniker! Jeg hadde helt blenda test 9 dpo, tok ny test ettermiddagen 10 dpo, og da var den svakt -men likevel tydelig positivHar testet blenda i dag også. 7-8 DPO. Mister litt håpet selv om det er tidlig og jeg har masse menssmerter ila dagen og natta. Dere som har testet positivt senere, fikk dere blendatester 7-8-9 dpo?![]()

Woow takk for håpetSniker! Jeg hadde helt blenda test 9 dpo, tok ny test ettermiddagen 10 dpo, og da var den svakt -men likevel tydelig positiv
Vis vedlegget 397580
gratulerer rtil degBare hyggelig å kunne dele erfaringer/info og håpWoow takk for håpetgratulerer rtil deg
Takk for det og masse lykke til, jeg krysser fingrene for at du får babystrek innen de neste par dagene Takk! Håper på det sammeBare hyggelig å kunne dele erfaringer/info og håpTakk for det og masse lykke til, jeg krysser fingrene for at du får babystrek innen de neste par dagene
![]()
@VakreVenusSniker! Jeg hadde helt blenda test 9 dpo, tok ny test ettermiddagen 10 dpo, og da var den svakt -men likevel tydelig positiv
Vis vedlegget 397580
Se over! Jeg er samme dag som deg. 8DPO. Men ja, det er tidlig. Så om du er redd for å bli skuffa så vent et par-tre dager kanskje.Hei! Er 8 dpo i dag.. når er det lurt og begynne med testingen ?? Er sååå utålmodig med redd for å ta for tidlig og bli «skuffet» …
Kjøpt babyplan stav tidlig tester.. erfaringer med disse? Er det noe forskjell på stav og strips??<3
Åå så gøy! Tyyydelig strek
Se der du! Tydelig strek på den øverste

Uten tvil! GratulererMåtte ta eeen til... tror jeg kan si at jeg er gravid?

Oiii gratulerer!!