Oss testetøser imellom

6dpo :)

Edit: viste seg å være en defekt test:yuck:
 

Vedlegg

  • CF7C23A5-D7CC-46F8-8909-3F801BDD3045.jpeg
    CF7C23A5-D7CC-46F8-8909-3F801BDD3045.jpeg
    39,6 KB · Visninger: 134
  • A16E578C-E452-493A-A62D-2778D393E7EB.jpeg
    A16E578C-E452-493A-A62D-2778D393E7EB.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 128
Last edited by a moderator:
Ja jeg fikk helt sjokk selv!! Fikk også sånn 10dpo sist, da det var kjemisk. Så nå håper jeg virkelig at de bare blir sterkere:woot:
Det sies sjansene er store for å bli gravid igjen raskt etter kjemisk pga de graviditetsbevarende hormonene. Virker som at det ligger noe i det, er så mange som får det til like etter nå :smiley-bounce012 Glad på dine vegne!
 
Hvordan er den Metode graviditetstest (til apotek 1) i forhold til sensitivitet sammenlignet med feks make sure (ikke tidlig test)?

Jeg tittet på de i går, og Metode har både 25 mlu og tidlig test med 10 mlu. 10 mlu er mest sensitiv. Om Metode er bedre enn make sure aner jeg ikke. Make sure er i alle fall mye bedre enn RFSU sin tidlig test, jeg fikk utslag på 25 mlu make sure og negativ RFSU 10 mlu.
 
Det sies sjansenw er store for å bli gravid igjen raskt etter kjemisk pga de graviditetsbevarende hormonene. Virker som at det ligger noe i det, er så mange som får det til like etter nå :smiley-bounce012 Glad på dine vegne!
Hadde kjemisk tidlig juli, så er en stund siden. Men nå håper jeg virkelig det går veien:) Er i PP21 og vært igjennom IVF, og skal til riksen i januar. Hadde vært veldig deilig om vi har klart det selv :happy:
 
Jeg tittet på de i går, og Metode har både 25 mlu og tidlig test med 10 mlu. 10 mlu er mest sensitiv. Om Metode er bedre enn make sure aner jeg ikke. Make sure er i alle fall mye bedre enn RFSU sin tidlig test, jeg fikk utslag på 25 mlu make sure og negativ RFSU 10 mlu.
Fordi mannen kjøpte Metode 10 mlu til meg nå. Jeg fikk en ganske «sterk» strek på Make Sure 25 mlu igår, og en litt svakere idag tidlig. Men på Metode sin var det egentlig ingen strek... Så da må vel Make sure strekene være skygger da? :(
 
Fordi mannen kjøpte Metode 10 mlu til meg nå. Jeg fikk en ganske «sterk» strek på Make Sure 25 mlu igår, og en litt svakere idag tidlig. Men på Metode sin var det egentlig ingen strek... Så da må vel Make sure strekene være skygger da? :(

Jeg ville ikke lagt håpet på hylla enda. Fargestoff kan variere fra test til test, også innenfor samme pakke med tester. Jeg får f.eks alltid sterkere tester om kvelden enn om morgenen og jeg har opplevd ujevn stigning i tester uten at det har vært noe galt. Jeg ville testet de neste dagene for å se utviklingen over et større tidsrom!
 
Jeg ville ikke lagt håpet på hylla enda. Fargestoff kan variere fra test til test, også innenfor samme pakke med tester. Jeg får f.eks alltid sterkere tester om kvelden enn om morgenen og jeg har opplevd ujevn stigning i tester uten at det har vært noe galt. Jeg ville testet de neste dagene for å se utviklingen over et større tidsrom!
Takk for svar :Heartred Hååper sånn!!!
 
Hadde kjemisk tidlig juli, så er en stund siden. Men nå håper jeg virkelig det går veien:) Er i PP21 og vært igjennom IVF, og skal til riksen i januar. Hadde vært veldig deilig om vi har klart det selv :happy:
Tiden går fort, jeg trodde det var forrige syklus du hadde kjemisk. :eek: Var i samme IKM-gruppe.

Krysser fingrene hardt for dere!
 
Så spennende! :joyful:

veldig ❤️ Jeg bare synes at økningen over 5 dager er veldig liten, hvis det er hcg-utslag da vel å merke. Forrige svangerskap gikk den fra omtrent usynlig til veeldig sterk på ca samme tid. Men da begynte jeg også å teste på 11dpo. Så det kan jo være helt naturlig om jeg er så tidlig som 6dpo at økningen er veldig liten fordi det er lite hcg. Jeg vet ikke jeg. Kroppen skriker gravid da. Kvalme og brekninger, stikker i livmoren og siiinnsykt ømme pupper. Akkurat likt som sist svangerskap
 
Førstegangs EL-tester, vil dette si at EL er i dag.......? (Som dere ser; svært kort tidsrom mellom testene)
 

Vedlegg

  • 1519DB49-81D9-45C0-94ED-31C33D66FAB6.png
    1519DB49-81D9-45C0-94ED-31C33D66FAB6.png
    94,8 KB · Visninger: 66
Ja stemmer! Husker jo deg nå:Heartred Hvordan går det med deg da?
Hehe, så koselig :Heartred Jeg er i PP 6 etter senabort og er 2 dpo i dag. Krysser fingrene for at en ny spire sitter denne gangen, men er heldigvis begynt å få det langt bedre og klarer å sette pris på livet slik det er selv om det ikke er barn i bildet akkurat nå. Det skal ordne seg en dag! Det tenker jeg absolutt for dere også. Heldigvis går det bra til slutt for de aller fleste, man kan ikke gi helt opp :love017
 
Back
Topp