Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå håpe håp du har rett!syntes den ser sterk ut til å være skygge![]()

Premom heter appen jeg bruker iafHei dere! Jeg tenkte kanskje dette ville være riktig tråd å spørre i - jeg så noen som hadde en app som de kunne legge inn bilde av stips-teter i, som viste prosent fargemetning eller ett eller annet sånt som da hjalp for å tolke bildet liksom. Vet dere hva jeg mener da? Hva heter den i så fall?![]()

Trenger litt tolkningshjelp
For to dager siden fikk jeg fast smiley på CB eggløsningstest, men pga litt ustabil syklus etter MA i vår, har jeg fortsatt å teste for å se.
Testet igjen med CB og fikk fast smiley i dag også (nå når den forrige faste forsvant), OG jeg testet med en eggløsningstest jeg hadde liggende. Den ble kjempepositiv.. har eggløsningen latt vente på seg eller er dette normalt?![]()
Må innrømme jeg tenkte tanken selv, så tok en graviditetstest i samme urin for å utelukke det, den var negativ.. men kan kanskje være fordi det er for tidlig til utslag på hcg?du er ikke gravid da?![]()
Eller burde den også vært positiv nå kanskje? 
Tusen takk! Skal sjekke den utPremom heter appen jeg bruker iafDu må laste opp bildene under fanen ‘others’. Veldig smart! Lykke til
![]()
Må innrømme jeg tenkte tanken selv, så tok en graviditetstest i samme urin for å utelukke det, den var negativ.. men kan kanskje være fordi det er for tidlig til utslag på hcg?Eller burde den også vært positiv nå kanskje?
![]()
Det jeg tenkte ogsåden hadde nok vært positiv da tror jeg..![]()
Slik har jeg det og!Dette er vel aldri et positivt tegn? Eller kan det være sånn i starten? Dagens test er desverre svakere enn gårsdagens..

Slik har jeg det og!
Og mine er sterkere på kveldsurin. Krysser fingrene for deg![]()
den var plutselig sterkere igjen
skjønner ingenting jeg. Sist jeg var gravid var det ikke sånn her variasjoner i styrken Jeg var gravid da jeg testet 8 dpo og hadde svaaaaak strek. Ellers har jeg aldri fått antydning på de. Kun svake streker på de vanlige tio MakeSure, men da hadde jeg kjemisk. Så hvis du har strek ville jeg tenkt at noe var på gang, men at det kan slå begge veier så tidlig/lav HCGNoen som vet om make sure tidlig pleier ha skygger?
Vis vedlegget 335773 Vis vedlegget 335774
Første test litt før frist og siste kort tid etter fristen.
Hvor mange dpo er du nå?ja, jeg tok en test i natt når jeg måtte opp med våken 1-åringden var plutselig sterkere igjen
skjønner ingenting jeg. Sist jeg var gravid var det ikke sånn her variasjoner i styrken
![]()