Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så godt å høre! Gratulerer så mye! ♡Du hadde helt rett!Tok en test fra normal i kveld som har en fin rosa strek
og de skal visstnok slå ut sent
![]()
Ååå så godt å høre! Gratulerer så mye! ♡
Når får du termin?

Enn din?Ikke positiv endaPositiv/nesten positiv el test?
Så bra, ca likt vi, 27 juni ♡ mine tester har blitt svakere etter å ha ligget en stund.Hvisker takk enn så lengeStreken ble en god del svakere når den tørket, men den er der fortsatt. Kommer til å teste litt de neste dagene for å se at de blir sterkere
Termin blir 28. JuniEnn din?
Synes det ser ut som det er farge på denSyklusen min er et rot og har vel egentlig beregnet eggløsning om 1-2 dager, men tok denne nå. Skyggestrek? Strek syn?
Vis vedlegget 310076 Vis vedlegget 310077

JaFlere som ser noe her?
10 dpo i dag
Synes det ser ut som det er farge på den![]()

Tørr jeg å håpe? Lot den ligge litt før jeg så på den igjen etter ca 10-15 min da jeg ikke så noe med engang jeg tok den. Bred, blå strek.
veldig mange skygger på de. Kan være babystrek altså men ta en ny om noen dager så skal den være mye sterkere hvis det er babystrek Fått flere slike streker uten å ha vært gravid dessverreveldig mange skygger på de. Kan være babystrek altså men ta en ny om noen dager så skal den være mye sterkere hvis det er babystrek
![]()