Hehe, det stemmer. Jeg greier ikke å huske noen nick, tror jeg var helt i gravidbobla, beklagerMen hallo, jeg synes det var noe kjent med nicket ditt, vi har jo vært i samme gruppe før!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det stemmer. Jeg greier ikke å huske noen nick, tror jeg var helt i gravidbobla, beklagerMen hallo, jeg synes det var noe kjent med nicket ditt, vi har jo vært i samme gruppe før!![]()

Ja, det høres jo logisk ut med de to sammen. Da venter jeg bare på innkalling fra sykehuset og satser på at det er samtidig.Jeg skal ta nipt-test i forbindelse med tidlig ultralyd neste mandag, mener å huske at ho sa at de gjerne vil tolke svarene med ultralydbilder og derfor vil ta ultralyden relativt tett på når de tar nipt-testen - om jeg ikke husker helt feil![]()
Jeg skal også til NIPT. Jeg bor i Østerrike og her skal jeg ta blodprøver i uke 12 og ultralyd (antar jeg) i uke 13. Jeg leser at noen sender prøver til DK, hvordan fungerer det? I så fall vurderer jeg å dra hjem til Norge og gjøre dette privat også. Prøveliten, kan det stemme at vi var i Mai-gruppe sammen? Eller rører jeg fælt nå? 
Jeg får offentlig pga. alder. Skal ta den ordinære TUL ved 11+6 og antar jeg skal gå å ta blodprøven rett etter ultralyden er ferdig..Vi var på privat ultralyd i dag for å sjekke at det fremdeles var liv. 8+6, 180 i puls og helt på skjema på vekst. Skal til fastlegen på mandag, så da setter vi vel i gang hele den offentlige prosessen. Når (i hvilken uke) planlegger dere å ta NIPT, hvis privat? Eller har fått NIPT fra det offentlige?
Så deilig å gå inn i helga med så gode nyheter!Vi var på privat ultralyd i dag for å sjekke at det fremdeles var liv. 8+6, 180 i puls og helt på skjema på vekst. Skal til fastlegen på mandag, så da setter vi vel i gang hele den offentlige prosessen. Når (i hvilken uke) planlegger dere å ta NIPT, hvis privat? Eller har fått NIPT fra det offentlige?
Spennende! Gratulerer så mye med første og ha kommet så langtFlott gruppe! Er 40 og førstegangs, har også to ma bak meg i fjor, men har kommet lenger en noen gang nåJeg skal også til NIPT. Jeg bor i Østerrike og her skal jeg ta blodprøver i uke 12 og ultralyd (antar jeg) i uke 13. Jeg leser at noen sender prøver til DK, hvordan fungerer det? I så fall vurderer jeg å dra hjem til Norge og gjøre dette privat også. Prøveliten, kan det stemme at vi var i Mai-gruppe sammen? Eller rører jeg fælt nå?
![]()
Du kan sikkert bestille NIPT fra Danmark til Østerrike, så slipper du dra til Norge