Hehe, det stemmer. Jeg greier ikke å huske noen nick, tror jeg var helt i gravidbobla, beklagerMen hallo, jeg synes det var noe kjent med nicket ditt, vi har jo vært i samme gruppe før!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det stemmer. Jeg greier ikke å huske noen nick, tror jeg var helt i gravidbobla, beklagerMen hallo, jeg synes det var noe kjent med nicket ditt, vi har jo vært i samme gruppe før!![]()

Ja, det høres jo logisk ut med de to sammen. Da venter jeg bare på innkalling fra sykehuset og satser på at det er samtidig.Jeg skal ta nipt-test i forbindelse med tidlig ultralyd neste mandag, mener å huske at ho sa at de gjerne vil tolke svarene med ultralydbilder og derfor vil ta ultralyden relativt tett på når de tar nipt-testen - om jeg ikke husker helt feil![]()
Jeg skal også til NIPT. Jeg bor i Østerrike og her skal jeg ta blodprøver i uke 12 og ultralyd (antar jeg) i uke 13. Jeg leser at noen sender prøver til DK, hvordan fungerer det? I så fall vurderer jeg å dra hjem til Norge og gjøre dette privat også. Prøveliten, kan det stemme at vi var i Mai-gruppe sammen? Eller rører jeg fælt nå? 
Jeg får offentlig pga. alder. Skal ta den ordinære TUL ved 11+6 og antar jeg skal gå å ta blodprøven rett etter ultralyden er ferdig..Vi var på privat ultralyd i dag for å sjekke at det fremdeles var liv. 8+6, 180 i puls og helt på skjema på vekst. Skal til fastlegen på mandag, så da setter vi vel i gang hele den offentlige prosessen. Når (i hvilken uke) planlegger dere å ta NIPT, hvis privat? Eller har fått NIPT fra det offentlige?
Så deilig å gå inn i helga med så gode nyheter!Vi var på privat ultralyd i dag for å sjekke at det fremdeles var liv. 8+6, 180 i puls og helt på skjema på vekst. Skal til fastlegen på mandag, så da setter vi vel i gang hele den offentlige prosessen. Når (i hvilken uke) planlegger dere å ta NIPT, hvis privat? Eller har fått NIPT fra det offentlige?