Oss over 30:)

Horselady

Blir kjent med forumet
33 år og førstegangsfødende;)syns det er skummelt og er redd for at noe skal gå galt... Føler meg gammel... Har gamle klassevenninner som er på barn nr 4 og nærmer seg konfirmasjon....henger jeg etter???

Jeg henger med deg ;)
Jeg blir 32 i høst, og blir min første. Men det er da en modig alder å få barn i syns jeg da ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg er 35! :) Venter tredjemann, og kjenner jeg nok er ekstra spent på om alt går bra denne gangen (jeg var 28 og 30 på de to første).

Jeg er 31 og førstegangsfødende. det er få i min vennegjeng som har fått barn, så føler meg ikke såå gammel ;) Men syns det neste år er litt nervepirrende å tenke på - alt er plutselig nytt i en ellers trygg og vant hverdag!

39 og venter 3. mann

Nesten følt meg litt som en outsider til tider jeg... Har hatt ønske om å ha alt på plass før jeg setter barn til verden. Hadde også på et tidspunkt slått fra meg å få barn...dro på en liten egotrip:) og vips så satt jeg her.... 6+6 og antatt termin 22 mars.... Underlig hvor fort ting blir snudd på hodet

Jeg er 31 og venter nummer 2, første fikk jeg i 28 :)

Oida, jeg slår alle ned i støvlene her :-O Jeg er 38 og førstegangs.... :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er 30 og førstegangs - nesten sistemann av mine venninner, men så er det forskjell i samlivsstatus og utdanningsnivå, så relativt sett er jeg veldig fornøyd med å klare det så "raskt"

Jeg er snart 34 og førstegangs.
Noen av klassekameratene mine har hatt/har snart konfirmant, og er ferdig med barn for lenge siden.
Selv har jeg slitt med vekt, PCOS og diabetes som har gjort veien lang.
Ble Slankeoperert nov-13, og nå venter vi vår første sammen :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Jeg er 30 og førstegangs, blir vel den 3. i min store gjeng, så føler meg definitivt ikke gammel i gjengen, selv om jeg kan gjøre det her inne ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke så mange i min vennegjeng, men mine to nærmeste har 2 barn hver som begynner å bli ganske store. Begge er også gift og skilt og en er gift på nytt...
Jeg har brukt noen år på utdannelse og har derfor ikke passet seg. Har alltid villet bli ferdig med skole og ha en fast jobb før jeg ble gravid, og sånn ble det selv om det tok lengre tid enn jeg hadde trodd.
Begynte å planlegge en da jeg var 20, men grunnet en litt psykopatisk kjæreste den gang som truet med å få lagt meg inn på psykiatrisk om det ble slutt etter at vi fikk barn, tok jeg til vettet og ble singel :)
Mine barn skal ikke ha en slik far!

Så nå sitter jeg her 11 år etter med en god utdannelse, fast jobb som jeg trives i, en snill samboer som jeg har kjøpt hus med i høst og føler at timingen er helt perfekt. :D
Absolutt verdt å vente på :)

Eneste som mangler er mamma. Kan se for meg hennes strålende uttrykk om jeg hadde fått fortalt henne at hun skal bli bestemor :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg er 30 med andremann. Føler meg absolutt ikke gammel. Helt i rute :-) i min barselgruppe med første var det tre stykker over 37 og de var førstegangs. Snittet for førstegangsfødende i Oslo er over 31 år, så her er det helt normalt. Jeg er faktisk litt tidelig ute i min vennegjeng. Ikke stress med dette jenter, det hjelper ingenting :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 30 og venter nr 2 :)

Husker og fra min første barselgruppe at snittet er høyt..
Den fungerte aldri pga sammensetningen dog... men men...
Det er ingen fasit på dette, det kommer når det er tid for det ;)

Jeg var 18 første gang, og gikk som en lek. Nå er jeg 34, og usikker på om det blir like lett...

Excuse me, Damn that autocorrect!

Jeg blir snart 37 og er førstegangs:-) Har prøvd i nesten 5 år før vi endelig lykkes (ivf). Nesten alle minne venninner har barn i skolealder, så blir litt rart å være "alene" som mamma til en liten baby. Bor på et lite sted, så håper bare at det er noen andre som skal ha omtrent samtidig som meg, men det blir ikke født SÅ mange barn her hvert år, så det blir jo spennende å se:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Sniker meg inn fra januar

39 og skal ha nr 3. Har jente som skal døpes og konfirmeres til neste år. (Har en 95 og en 99 mod)

Jeg er 31 og venter nr. 2. Var 25, ble 26, da jeg fikk første. Vi har ventet med vilje, men kanskje litt lenger enn vi tenkte.

Tror likevel at 6 års aldersforskjell mellom storesøster og baby blir fint.:) Hun har mast om baby i en del år nå :D

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp