Oslotreff??

jeg kan alle dagene jeg også, men torsdag den 20 kan jeg ikke før etter 17.00. Er på jobb fram til det!!

M

ORIGINAL: panterinnen

Okei her kommer 3 datoer, fint hvis dere kan si hvilken som passer best så fører jeg dere inn på den datoen, dere som kan alle tre bare fører jeg inn på alle tre:

15 okt
20 okt
22 okt

Jeg kan alle de dagene!!!

Og jeg kan ingen av datoene...
[:(][:(]

Kos dere og skriv referat!!!

Jeg kan 15 oktober. Men ikke de to andre dagene!

15 okt: emilies mamma, lille_blomst panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, jannicke T,
20 okt: emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax?, beta, iza, hege23, monicabebe(etter1700), alenemor_19, bast
22 okt: emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, bast

hmm.. hvorfor kan du ikke jandia?? hvis det ikke er personlig da...

Neida ikke personlig... Tør bare ikke møte dere!

ahahahhaha

Neida, må jobbe jeg... blææææææææææææ
Går jo tog HELE TIDEN JO!!!!!!!

arghhhhhh

hvor jobber du da?? og når har du fri?? hadde jo gått an å sett om vi andre kan når du har fri.
Vært gøy om du ble med vettu... [:D]

jeg jobber i nsb... som konduktør.
veldig mange rare tidspunkter, så jeg vet liksom ikke helt. hmm. Noen dager det sent, og noen tidlig.
Må nesten bare se hva som blir bestemt og så se om det passer...
(7. og 11. oktober er gode dager f.eks...)

Jeg kan alle de dagene som ble foreslått!!!!

jeg kan den 20 iallefall .. men siden det er en ukedag, når på dagen blir det da?
har skole på dagen tror jeg kanskje ..

er det flere som ikke har blitt gravide som skal med da? så ikke jeg er den eneste uten spire i magen eller en liten tass? [;)]

jeg er også veldig sjenert så det er sagt !!

ORIGINAL: miss85

jeg kan den 20 iallefall .. men siden det er en ukedag, når på dagen blir det da?
har skole på dagen tror jeg kanskje ..

er det flere som ikke har blitt gravide som skal med da? så ikke jeg er den eneste uten spire i magen eller en liten tass? [;)]

jeg er også veldig sjenert så det er sagt !!

jeg regner med at det antageligvis blir utpå ettermiddagen.. sikkert noen som skal jobbe og som skal på skole på dagen.
er helt sikkert noen flere håpefulle som skal være med [:)] vet iallefall at det er flere som har lyst..
Tror nok alle kommer til å være litt sjenerte. Men jeg vil tro det varer de første 5 min. Vi har jo masse å snakke om alle sammen... dette blir kjempemorsomt [:D]

ja der har jeg samme problem selv emilies mamma.. så det kan ikke bli for sent heller akkurat..
nei, det går jo an å ha det tidligere på dagen og så kan jo folk komme etter hvert eller noe [:)][:)]

Heia:) HAr fortsatt lyst til å være med....jeg kan både den 15 og den 22, men ikke den 20. Er på jobb, det er den aller siste arbeidsuka mi (går ut i permisjon 24.okt)

Back
Topp