Oslotreff??

emilies mamma
nettemor
louis
hege23
lill_snodig
iza
nahemah
bast
jannicke t
mamma84
lille_blomst
kr.sand?
linka
poca
micamor
jandia
~kathrine~
miss85
alenemor_19
panterinnen
monicabebe
heie

Da har jeg notert deg også heie!

Koselig at du også vil være med

Velkommen på forumet!

M

ORIGINAL: alenemor_19

Ta hele lappen på nytt. Alle obligatoriske og teorikurset, vanlige kjøretimer. Alt på nytt. Da er lissom 15000 kastet rett i søpla.... Dårlig at de skal holde på sånn.... Pluss at Drøbak stenger... Så kan ikke bestille oppkjøring etter 1 desember der...

må jeg også ta alt fra nytt??? eller gjelder det bare dem som begynte før 2005???????
Så forbanna teit alt dette med lappen skal være.. herregud...

monicabebe kjempegøy at du også vil være med.[:D][:D]

Jeg bor i oslo, så jeg vil også være med... har ikke snakket med så mange av dere før, men gleder med til å bli kjent med dere!!!

Når skal vi treffes??

emilies mamma
nettemor
louis
hege23
lill_snodig
iza
nahemah
bast
jannicke t
mamma84
lille_blomst
kr.sand?
linka
poca
micamor
jandia
~kathrine~
miss85
alenemor_19
panterinnen
monicabebe
heie
emilies mamma
nettemor
louis
hege23
lill_snodig
iza
nahemah
bast
jannicke t
mamma84
lille_blomst
kr.sand?
linka
poca
micamor
jandia
~kathrine~
miss85
alenemor_19
panterinnen
monicabebe
heie

anette80

skrev meg på selv jeg........

ikke avtalt noe enda anette80. Men blir i oktober en eller annen gang [:)] kjempegøy at du blir med.. deg også beta [:D][:D]

må jeg også ta alt fra nytt??? eller gjelder det bare dem som begynte før 2005???????
Så forbanna teit alt dette med lappen skal være.. herregud...

monicabebe kjempegøy at du også vil være med.[:D][:D]

Gjelder bare de som startet før 2005.... Ja, det er helt sykt. Dårlig gjort at jeg må kaste 15000 i søpla fordi jeg sperrer meg når det er prøver!!! Burde ta litt hensyn kanskje. De er vel kanskje litt penge griske... Hehe!

bra jeg får være med selv om jeg ikke har en vaggende mage enda [:D][:D][:D]
Kansje jeg har en bolle i ovnene før vi møtes da, men per dags dato har jeg ikke det da [:@]

Detta blir sjov [:D]

Kathrine

Det er jo gøy jo flere som blir med. Kapre HELE cafeen... Ikke plass til noen andre fordi Babyverden skal ha møte der. Hehe!

seriøst alenemor_19 det der er rett og slett sykt.. kan dem virkelig gjøre det??? tvinge deg til å ta alt igjen???

men ang treffet, vi blir jo rimelig mange.. må vi leie noe eller?????? eller får over 20 stk plutselig plass på en kafè???

Det hørtes kjempekoselig ut....Er med jeg også:) Kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon[:)]

Så moro at mange har meld seg på..
Nå skal jeg sende Pm til Tonett og Marianne som jeg vet bor i Moss og høre om de også skal være med. Hadde vært moro å fult opp bilen når jeg først skal inn til Oslo :)

Kan vi ikke finne en dato da jenter så vi får holdt av. Det passe jo aldri for alle, men jo tidligere vi setter av en dato jo flere kan planlegge¨å være med.
Hvis den datoen som kommer passer for meg kan jeg ta med meg jentene som er fra Åmot og nedover inn til Oslo Da fra Åmot, Hokksund Drammen Asker Sandvika også inn til Oslo da.[:D]

Høres jo ille koslig ut...[:D]
Men må se an i forhold til barn her og slikt!
Så kan ikke si sikkert at detta er noe før jeg vet tid og slikt...

ORIGINAL: panterinnen

seriøst alenemor_19 det der er rett og slett sykt.. kan dem virkelig gjøre det??? tvinge deg til å ta alt igjen???

men ang treffet, vi blir jo rimelig mange.. må vi leie noe eller?????? eller får over 20 stk plutselig plass på en kafè???

Ja, de kan tydeligvis det. Men det er sykt synes nå jeg!

Ja, vi blir mange. Alle kan vel ikke samme dag, men uansett blir det mange. Vi klarer nok og få plass, men det blir nok ikke plass til så mange andre da.... Eneste er vel kanskje at vi spør eieren/de som jobber der før vi går inn om vi kan sitte der så mange som vi blir... Er jo ikke sikkert alle steder vil det...

nei, sant det.. ikke sikkert alle vil ha en haug med mødrer på kafeene sine [:)][:)] hehe... ja for vi er jo alle mødre enten om vi planlegger barn, har barn eller går rundt med en stor mage som som bare skriker at jeg skal ha barn[:D]

passer for meg når som helst.. har ikke noe liv jeg akkurat så dere må bare bli enige om en dato.. passet best med helg for bast og det gjør det kanskje for dere andre også????

Hva med 22 okt???????????

he he
jeg visste det kom til å bli den datoen he he.[;)]
Da kan jeg desverre ikke pappaen min gifter seg den dagen (kremt kremt)[:)][:(]

ja ja blir sikker andre ganger

passer for meg, dersom min kjære ikke jobber. Jobber han har jeg ikke barnevakt [:@] Kjenner ikke akkurat så mange her!

Men det skal vell godt gjøres at vi alle kan på samme dag, så det er vell bare å bestemme seg det [;)]

Kathrine

Back
Topp