Oslotreff??

Jeg jobbber på cafe(sykmeldt nå da) og veit hvordan det er når en haug mødre med barn skal inn. Greit med 4-5 stk... Men hvis vi skal være over 20.... Så kan det bli problemer kanskje. Spørs vel også hvor mange barn som er med....

Alle dager passer for meg. Har lite eller ingenting og gjøre... Hehe!!! Så jeg kan si at 22 okt passer for meg!

22.oktober passer for meg også[:)]

hmmm vil gjerne ha med lille_snodig og bast også... Jeg setter opp noen datoer jeg også kan jo dere si hva som passer best for dere??? så ser vi hvilken dato flest stk kan på... kan du ingen helger bast???????

Okei her kommer 3 datoer, fint hvis dere kan si hvilken som passer best så fører jeg dere inn på den datoen, dere som kan alle tre bare fører jeg inn på alle tre:

15 okt
20 okt
22 okt

Passer da ikke 22okt for meg men ellers passer det de andre datoene.[:D]

for meg passer det alle de dagene[:)]

tom

jeg kan alle dager bortsett fra dn 20....da skal jeg til jordmor!
men 22 er jo en lørdag da, tenkte på bast...

ORIGINAL: millemax

jeg kan alle dager bortsett fra dn 20....da skal jeg til jordmor!
men 22 er jo en lørdag da, tenkte på bast...

du har ikke mulighet til å ha timen hos jordmora di dagen før eller noe da millemax????
tenkte også på bast skjønner du.. så håpet nesten at alle kunne den 20 [:)] selvfølgelig umulig.. men trodde kanskje folk hadde problemer med å å komme på ukedager.. hvis dem ikke har det så kan vi jobare sette opp en eller annen ukedag liksom.
Jeg kan jo uansett når..hehe...

hmm..egentlig passer alle datoer..men eg skal søke på jobb når eg kjem heim..så egentlig er helger best, men sånn som det er idag, så passer alle datoer[:)]

eg som er så sinnsykt sjenert..hjelp...

Er oxo veldig sjenert. Kunne tenkt meg og komme. Mor mi bor på Jessheim. Men jeg skal reise til ho i morra. Tror ikke jeg har råa til og reise en gang til denna mnd.[&o]

å det var dumt..kor lenge skal du vera der då?

For meg passer alle dagene som jeg har lest har blitt nevnt

kan sikkert alltids få byttet den timen ja, det er nok ikke noe problem....

iza: du er ikke alene om og være sjenert, hehe, kommer til og sitte der som en amøbe og se dum ut jeg, hehe.
nei da, det går nok så bra så[:D]

reiser opp igjen lørd eller sønd.
Vist jeg får like billige billetter som jeg fikk nå, så kanskje. men det er ikke sikkert jeg får fly da. For den 20. så er jeg 30 uker på vei. Legen sier det er greit, så lenge jeg ikke har blødninger el.

Ta tog orker jeg ikke.

Mannen min snakker om å reise å besøke foreldra sine nå før babyen er altforlangt på vei[;)] (Asker)
Så kansje jeg slenger meg på i siste liten om det skulle passe sånn[;)]
- om jeg får lov, da
Selv om jeg er fra andre siden av landet, liksom

du må vel få lov. jeg bor i på sunnmøre, har tenkt og prøve og komme uanz. Så får jeg se nye leligheta til mor mi i samma slengen. Hun får ikke flytte inn før neste uke helg.

Må bare se an økonomien først. Og vsit jeg får meg billett til 400 kr en vei, så skulle det gå bra.

ja det hadde vert supert om du også kom fiorelina !!!! [:D]

så moro hvis dere alle kommer.. og vel, tror de fleste er litt sjenerte av seg faktisk. Er det selv, men du skal nok se at våre mårollinger bryter den værste pinligheten [:)] kan jo ikke sitte 20 stk stille som mus akkurat. Dette kommer til å gå så bra jenter.. gleder meg som en gal jeg....

ja blir kjempe kjekt..litt nervøs for å møte alle men..det blir sikkert kjempe koselig[:D]

Back
Topp