Oslotreff??

stiller gjerne opp jeg også:) tror det kunne blitt utrolig koselig:)

[:D] Jeg vil også være med!!!! Kommer til å bli litt av et syn ,hvis alle som har lyst møtes kommer vi til å se mager i alle stadier + mange nydelige nurk i vogner. Det blir noe å lure på for de som "ser " oss!

*vinke vinke*

Bor i oslo jeg også så jeg er gjerne med...

Takk for hilsen i gjesteboka mi Micamor [;)]

hehe, ja det blir litt av eit syn!!![:D][:D][:D]

Jeg vil også gjerne være med. Bor halvannen time unna Oslo, men det er ikke noe problem ..
Har ikke blitt gravid ennå, men prøver iherdig .. håper det er flere som meg?

vi kan kjøre sammen miss85???[;)]

det blir så rart og møte alle syns jeg...man har liksom dannet seg et bilde i hode, så det blir spennende!

BLIR GJERNE MED[;)][;)]

sååååå korselig.....

Det kan vi godt millemax!
Kjører ikke så kjempe ofte inn i oslo, så kan godt hende jeg trenger litt assistanse og hjelp da [:D]
ekstra gøy når vi blir så mange ..

Jeg har også lyst til og være med og møte alle dere... Hehe. Hørtes så koselig ut!!!! Bor 25min unna... Er ikke lange turen!!!

kanskje vi kan dra sammen alenemor_19, bor rett ved Ski...
Dette blir så moro [:)][:)] gleder meg allerede...

Ja, jeg ser du bor i Drøbak, det er jo ikke langt unna... Hehe[;)]

Disse har da foreløpig sagt at dem vil være med:

emilies mamma
nettemor
louis
hege23
lill_snodig
iza
nahemah
bast
jannicke t
mamma84
lille_blomst
kr.sand?
linka
poca
micamor
jandia
~kathrine~
miss85
alenemor_19
panterinnen

ja ehh..litt feil da, bor snart i drøbak igjen forhåpentligvis.. akkurat nå bor jeg på knapstad hvis du vet hvor det er?
har du lappen eller alenemor_19?

millemax er oxo med[:D]

ORIGINAL: panterinnen

ja ehh..litt feil da, bor snart i drøbak igjen forhåpentligvis.. akkurat nå bor jeg på knapstad hvis du vet hvor det er?
har du lappen eller alenemor_19?

Ja selvfølgelig veit jeg det. Hehe. Har en venninne og en fetter der borte... Så det veit jeg. Nei, sliter med teori prøven, eneste jeg mangler. Sperrer neg helt når jeg skal ta den[;)] men må ha tatt den i løpet av året[:@]

Har du den?? Hvor gammel er du??

ORIGINAL: alenemor_19

Ja selvfølgelig veit jeg det. Hehe. Har en venninne og en fetter der borte... Så det veit jeg. Nei, sliter med teori prøven, eneste jeg mangler. Sperrer neg helt når jeg skal ta den[;)] men må ha tatt den i løpet av året[:@]

Har du den?? Hvor gammel er du??

jeg er snart 22 år (desember)
Holder på med den pokkers lappen selv.. er litt treig.. har alt igjen jeg da, akkurat begynt. innmari kjipt.. ville gjerne hatt den før jul men ser ikke ut som om det skjer dessverre.

Hvis jeg ikke har tatt den før året er omme så må jeg starte på nytt pga de dumme reglene som kom[:@] men det skal nok gå til slutt... Teori og oppkjøring igjen. kjedelig og vite at det bare er det igjen, men..

starte på nytt med hva da?? det derre teorikurset som man blir tvunget til? var på det jeg.. kjipt å måtte ut med nesten 2000 kr for noe sånn dritt!!

Ta hele lappen på nytt. Alle obligatoriske og teorikurset, vanlige kjøretimer. Alt på nytt. Da er lissom 15000 kastet rett i søpla.... Dårlig at de skal holde på sånn.... Pluss at Drøbak stenger... Så kan ikke bestille oppkjøring etter 1 desember der...

Hallois!! Skeiver meg opp nederst på lista....vil også være med. Blei nesten litt snurt av Oslosnakket for jeg fikk ikke med meg at noen hadde foreslått det, hehe. Godt jeg fant tråden da.

Bor i Oslo så for meg er det enkelt!

emilies mamma
nettemor
louis
hege23
lill_snodig
iza
nahemah
bast
jannicke t
mamma84
lille_blomst
kr.sand?
linka
poca
micamor
jandia
~kathrine~
miss85
alenemor_19
panterinnen
monicabebe

Hadde det ikke vært rart om noen hadde møtt hverandre fra før...vi vet jo egentlig ikke hvem som er her inne:-)

M

Back
Topp