Oslotreff??

panterinnen

Gift med forumet
Hei.

Jeg lurte på om neon av dere er intressert i å kanskje lage ett lite treff for oss som bor i nærheten av Oslo??
Hadde værtartig å møtt dere alle og sett babiser, mager og støttet alle dere som prøver å bli gravide [:)][:)]
Føler at jeg ikke får kommet meg så mye ut mer pga minsten fordi det er få av venninnene mine som gidder å bli med på ting pga at det tar litt lengre tid og slikt siden nurket mitt må være med.
Kanskje greit å møte noen da som faktisk ikke blir irriterte for at de må vente pga bleieskift og mating [:)]

Hadde iallefall vært kos å blitt ordentlig kjent med dere jenter...

Ja ikke sant emilies mamma... det hadde vært det [:)]
Vi får se om det blir noen respons på dette, noe som jeg selvfølgelig håper på [:D]

Synes også dette hørtes kjempekoselig ut, jeg bor også halvannen time unna oslo men ingen problem å kjøre en tur dit[:)]

hadde vært kjempekoselig å møte alle dere[:)]

klem

kjempehyggelig.. vi får kapre en returant eller cafe i oslo...

Veldig bra at noen kommer med sånne forslag :) Håper bare det blir gjennomført :)
Jeg er fra Moss ( 45min unna Oslo)

Jeg bor også 1.5 time fra oslo, men pga av jobben så må jeg innover hver dag. Jeg blir gjerne med.

Godt forslag[:D]

eg bor i lillestrøm[:)]

jamen så moro da [:)]
hva med å se hvor mange som har lyst til å bli med i løpet av denne dagen og avtale noe i morra? som passer for oss alle???

Jeg bor i oppegård, ikke så langt unna det heller. Bare 20 min med tog.

Det hadde hvert skikkelig moro. Jeg bor like utenfor Drammen jeg da. Cirka 1 time unna Oslo.

buhu, jeg vil også være med på noe sånt[:(]
så koselig, og bra idë

DÅ MÅ DU TA DEG EIN OSLO TUR KR.SAND[;)]

lang tur, men ja, det hadde vært noe![:)]

hehe, ja, får ta fly vi da kanskje, det tar jo kun litt under en halvtime[:)]

Å SÅ MORO AT SÅ MANGE VIL VÆRE MED [:)][:)]

Var redd for at det ikke ville bli noen respons jeg, men neida.. her kryr det jo av mennesker som har lyst [:D]

Hvor flere som er med hvor mer moro :)
Hehehe. vi må finne en dag da, så skal jeg prate med de i Moss (3.stykker tror jeg).
Så håper jeg vi ordner en bil fra Moss som kommer på treffet :)

HÅPER DET KLAFFER FOR FLEST MULIG DÅ..
EG SKAL SØKE PÅ JOBB NÅR EG KJEM HEIM FRÅ BERGEN..LITT NERVØS, HAR IKKJE JOBBET PÅ 1 ÅR..
MEN HÅPER DET BLIR TREFF EI HELG DÅ, OG HELST ETTER 12. OKT...HÅPER EG KAN VERA MED IALLEFALL, HADDE VERT MORSOMT DET[:)]

ja men da prøver vi ordne det en helg og etter 12 okt iza.. vi vil jo at du skal bli med [:)][:)]
Håper alle blir med uansett hvor lenge dem har vært her eller ikke. Dette er jo for alle som har lyst,
ingen krav til dere som vil bli med [:D]

DEN ER FIN ! TAKK[:D]

Jeg bor i Askim og stiller gjerne opp i oslo. Det er ikke så langt unna. Koselig og treffe andre som koser seg her inne.

Klem

Back
Topp