Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke reagert på sitteplassene verken på Baker hansen eller sjakk matt, men aner ikke hvilken som har mykeste sitteputer de har "sofa" begge plasser
Uff da. Håper det blir mer livat etter en rolig dag hjemme.Har kjent så lite liv i går og i dag (oppå det hele), så valgte å bli hjemme og følge ekstra med nå. Håper vi får anledning til å møtes igjen ganske snart, kos dere på lunsj!
Altså for min del kan vi ta en kaffe og bolle neste uke også på CC. Er jo bare greit å kunne komme seg ut en tur uten at det er for å stresse til noe. Hva med torsdag 7 april på CC coffee house?Endte opp på Ullevål på sjekk, alt heldigvis fint med babyen han har vært litt i "dvale" i går og i dag, men begynte heldigvis å bevege seg når vi kom inn PG fikk målt med ctg. Jeg er med 12. om formen tillater det, og gjerne før også og CC vest funker veldig bra!
Så bra det gikk fint med babyen forresten. Skulle tro det skumle skulle være over etter uke 12, men er jo stadig nye bekymringer med disse små.Endte opp på Ullevål på sjekk, alt heldigvis fint med babyen han har vært litt i "dvale" i går og i dag, men begynte heldigvis å bevege seg når vi kom inn PG fikk målt med ctg. Jeg er med 12. om formen tillater det, og gjerne før også og CC vest funker veldig bra!
Jeg er med! Kl 14?Altså for min del kan vi ta en kaffe og bolle neste uke også på CC. Er jo bare greit å kunne komme seg ut en tur uten at det er for å stresse til noe. Hva med torsdag 7 april på CC coffee house?
Høres ut som en planJeg er med! Kl 14?
Høres ut som en plan, er nok med jeg ogsåHøres ut som en plan
Sign me in det var koselig siste gang og CC vest høres bra utAltså for min del kan vi ta en kaffe og bolle neste uke også på CC. Er jo bare greit å kunne komme seg ut en tur uten at det er for å stresse til noe. Hva med torsdag 7 april på CC coffee house?
Hei! Så hyggelig! Hvor langt er du på vei? Send heller en generell forespørsel i termingruppa i måneden du har termin, så er det flere som ser beskjeden din. Vi på denne tråden har termin nå i april. Ellers må du gjerne komme på CC vest på torsdag dersom du har lystHei hei er en nybliven mamma som nyligen har flyttat till Oslo fra sverige. Noen som vill læra känna og ses ?