Oslotreff

Baker Hansen er veldig koselig (god kaffe) og er ganske sikker på at det er behagelig å sitte der.

Jeg har ikke reagert på sitteplassene verken på Baker hansen eller sjakk matt, men aner ikke hvilken som har mykeste sitteputer :P de har "sofa" begge plasser :)

Da kan vi prøve bakeren for min del, blir d for ille er d sikkert plass til å ligge på gulvet ;-)
Kunne noen tatt ansvar for bestilling av bord om dere mener vi trenger dette? Jeg er straks på vei t Ullevål så red jeg ikke rekker selv :-)

Vi er vel 4 stykker eller jeg er allerede i ammetåken?isåfall trenger vi nok ikke bestille så tidlig på dagen.

Vet ikke om man kan bestille bord hos baker hansen. Går sikkert fint så tidlig på dagen! Nettopp kommet hjem fra jm (38 ukers kontroll), mistanke om vannavgang i morges men ikke kommet noe mer. Fått beskjed om å følge med (ringte føden hos jm), om det kommer mer! Satser på å rekke å møte dere om ingenting skulle skje :)

Har kjent så lite liv i går og i dag (oppå det hele), så valgte å bli hjemme og følge ekstra med nå. Håper vi får anledning til å møtes igjen ganske snart, kos dere på lunsj!

Har kjent så lite liv i går og i dag (oppå det hele), så valgte å bli hjemme og følge ekstra med nå. Håper vi får anledning til å møtes igjen ganske snart, kos dere på lunsj!
Uff da. Håper det blir mer livat etter en rolig dag hjemme.

Herregud jeg har helt glemt å si fra her at jeg ikke kom! :-(
Fikk beskjed i dag om igangsettelse i morgen, så i en liten sjokktilstand ble d ikke lunsj på meg dessverre. Håper det var koselig for de som møtte :-)

Nå er det jo veldig sikkert med tiden fremover i forhold til fødsel, men om det er interesse for det så foreslår jeg et treff 12 eller 14 april om det er stemning for det. Siden de som har dukket opp i det siste er fra vest siden av byen så kan vi kanskje ta det på CC vest som er enklere for de fleste å komme seg til?

Endte opp på Ullevål på sjekk, alt heldigvis fint med babyen❤️ han har vært litt i "dvale" i går og i dag, men begynte heldigvis å bevege seg når vi kom inn PG fikk målt med ctg. Jeg er med 12. om formen tillater det, og gjerne før også :) og CC vest funker veldig bra!

Endte opp på Ullevål på sjekk, alt heldigvis fint med babyen❤️ han har vært litt i "dvale" i går og i dag, men begynte heldigvis å bevege seg når vi kom inn PG fikk målt med ctg. Jeg er med 12. om formen tillater det, og gjerne før også :) og CC vest funker veldig bra!
Altså for min del kan vi ta en kaffe og bolle neste uke også på CC. Er jo bare greit å kunne komme seg ut en tur uten at det er for å stresse til noe. Hva med torsdag 7 april på CC coffee house?

Så bra det gikk fint med babyen forresten. Skulle tro det skumle skulle være over etter uke 12, men er jo stadig nye bekymringer med disse små.

Hei hei er en nybliven mamma som nyligen har flyttat till Oslo fra sverige. Noen som vill læra känna og ses ?

Hei hei er en nybliven mamma som nyligen har flyttat till Oslo fra sverige. Noen som vill læra känna og ses ?
Hei! Så hyggelig! Hvor langt er du på vei? Send heller en generell forespørsel i termingruppa i måneden du har termin, så er det flere som ser beskjeden din. Vi på denne tråden har termin nå i april. Ellers må du gjerne komme på CC vest på torsdag dersom du har lyst :)

Back
Topp