Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da Krysser fingrene for at du unngår sfen og at vi sees på torsdag!Juhuuu.. Gjett hvem som vant lottoen og går med en mulig svangerskapsforgiftning?? Hurra for meg! Verdiene hadde sunket når jeg var på Ullevål i går, men skal inn igjen på torsdag - så det er med et lite forbehold om at formen er bra og verdiene er stabile at jeg kommer. Satser på at det går altså, men da vet dere i alle fall ståa her
Æsj, håper det ikke er svf og at verdiene stabiliserer seg. God bedring, håper vi ses på torsdag!Juhuuu.. Gjett hvem som vant lottoen og går med en mulig svangerskapsforgiftning?? Hurra for meg! Verdiene hadde sunket når jeg var på Ullevål i går, men skal inn igjen på torsdag - så det er med et lite forbehold om at formen er bra og verdiene er stabile at jeg kommer. Satser på at det går altså, men da vet dere i alle fall ståa her
Lykke tilJeg må dessverre melde avbud da jeg er lagt inn på sykehuset. I første omgang for avslapning, så får vi se hva de sier under legevisitten i morgen.
Det tok ikke legen mer enn et halvt minutt å tilby innleggelse med tanke på hvordan det så ut da jeg gikk inn på undersøkelsesrommet..
Dere får kose dere masse i morgen!!
Jeg må dessverre melde avbud da jeg er lagt inn på sykehuset. I første omgang for avslapning, så får vi se hva de sier under legevisitten i morgen.
Det tok ikke legen mer enn et halvt minutt å tilby innleggelse med tanke på hvordan det så ut da jeg gikk inn på undersøkelsesrommet..
Dere får kose dere masse i morgen!!
Hvor er det mest behagelig å sitte om man skal sitte en stund er vel egentlig spørsmåletJeg skal forsøke å komme foreslår baker hansen rett ved siden av sjakk matt, litt mer lunsjsted og bedre kaffe. Men kan godt møtes på sjakk matt om noen vil dit altså
Kl 14 jaJeg er med! Var det kl. 14.00?