Oslotreff

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Vi er en liten gjeng fra forumet her som har blitt enige om å møtes torsdag førstkommende kl 17, på Sjakk Matt i Vika (25. februar). Om det er noen i Oslo som ikke har fått det med seg og har lyst, så kom gjerne :) foreløpig er vi 4 stykker. Gi beskjed her i så fall!

Jeg har vært sengeliggende de to siste dagene, men håper formen kommer seg til torsdag. Noen av dere som skal som kan ta ansvar for å bestille bord til 4? Vet ikke om man trenger det på sjakk matt, men erfaringsmessig så pleier torsdag etter arbeidstid være fult overalt.

Torsdag passer nok dårlig, men legg gjerne ut invite igjen om det blir enda et treff før april :D

Jeg har vært sengeliggende de to siste dagene, men håper formen kommer seg til torsdag. Noen av dere som skal som kan ta ansvar for å bestille bord til 4? Vet ikke om man trenger det på sjakk matt, men erfaringsmessig så pleier torsdag etter arbeidstid være fult overalt.
Jeg kan bestille. God bedring! Gi beskjed om du kommer.

Dytte opp kanskje? :)
Skrev en mld og så angret jeg meg. Siden jeg ikke får slettet ble det en dytteprikk :) Men jeg må nok melde avbud. Fortsatt sengeliggende idag uten tegn til magisk forbedring de nærmaste 24 timene :( Veldig synd. Gledet meg veldig :(

Skrev en mld og så angret jeg meg. Siden jeg ikke får slettet ble det en dytteprikk :) Men jeg må nok melde avbud. Fortsatt sengeliggende idag uten tegn til magisk forbedring de nærmaste 24 timene :( Veldig synd. Gledet meg veldig :(
Huff da, masse god bedring! Vi får møtes igjen om ikke så altfor lenge :)

Men vi treffes fordet selv om vi bare blir tre stk?
Jeg håper det :)
Min mann er syk, så må se an hans form om et par timer. Han insisterer på at jeg skal dra, men det er grenser for hvor lenge han kan holde ut med en aktiv treåring.. Men enn så lenge er jeg med :)

Jeg er og ganske sliten i dag etter noen hektiske dager. Skal vi kanskje utsette til en dato flere kan? F.eks om en uke eller to? Hvis Alana også må stå over blir vi jo bare to :P

Vi kan godt utsette den til neste uke/evt uken etter. Ingen problem, da får jo flere sjansen til å blitt med.

Hva med torsdag 10. mars for eksempel? Neste uke har jeg få ledige ettermiddager og vil helst slappe av de dagene jeg kan :) kom gjerne med andre forslag!

Jeg må faktisk avmelde pga mannens form, så flott om vi kan utsette til 10.mars :)

Back
Topp