Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Prillemor
Oj, dette hadde jeg ikke fått med meg! Jeg vil gjerne være med på treff! Får du plass til meg og Jenny også, karmey? Og veldig sprekt og ikke minst hyggelig av deg å invitere oss hjem! [:)]
ORIGINAL: Hello_Cupcake
Skal vi ta med litt hver?? Så slipper du å styre med alt. Du har sikkert nok med å shine huset [;)]
ORIGINAL: KathMor
Jeg baker rundstykker jeg, så kan jo resten ta med diverse? Salater? Egg? Vanlig pålegg? Juice? osv ov osv - ekke det en ok ide?
ORIGINAL: Lindalu
ORIGINAL: KathMor
Jeg baker rundstykker jeg, så kan jo resten ta med diverse? Salater? Egg? Vanlig pålegg? Juice? osv ov osv - ekke det en ok ide?
Det var jo generøst, og hørtes veldig godt ut! Elsker hjemmebakte rundstykker, er alt for dårlig til å bake selv. Jeg tar meg av juice også tenkte jeg å bake noe te kaffin ;)
ORIGINAL: Najja
Å, jeg kan ikke[&o] Har meldt meg på et "trening for nybakte mødre" hos SIO. Så får vel gå på det *gruer seg, er fortsatt litt støl i magen fra sist...*
Men jeg kan invitere til meg neste gang? Om det er stemning for å ta turen ut til Groruddalen[:)]
Å, jeg kan ikke[&o] Har meldt meg på et "trening for nybakte mødre" hos SIO. Så får vel gå på det *gruer seg, er fortsatt litt støl i magen fra sist...*
Men jeg kan invitere til meg neste gang? Om det er stemning for å ta turen ut til Groruddalen[:)]