OsloGirls!

du er superduper karmey - jeg og Elizabeth gleder oss masse <3

Skal vi ta med litt hver?? Så slipper du å styre med alt. Du har sikkert nok med å shine huset [;)]

Jeg tar med pizza og cola *ler* [;)]

Oj, dette hadde jeg ikke fått med meg! Jeg vil gjerne være med på treff! Får du plass til meg og Jenny også, karmey? Og veldig sprekt og ikke minst hyggelig av deg å invitere oss hjem! [:)]

ORIGINAL: Prillemor

Oj, dette hadde jeg ikke fått med meg! Jeg vil gjerne være med på treff! Får du plass til meg og Jenny også, karmey? Og veldig sprekt og ikke minst hyggelig av deg å invitere oss hjem! [:)]

Hahaha! Vi får legge babyene oppå hverandre hvis det ikke er plass.... Ja, bare å komme.... [:D]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Skal vi ta med litt hver?? Så slipper du å styre med alt. Du har sikkert nok med å shine huset [;)]

Jo takk, det hadde vært fint....[:D]
Tror jeg gjør det så enkelt for meg selv at jeg stiller med kaffe og te, og så får hver og en ta med det de vil ha!? Er det ok?
Nå blir vi faktisk 10 stk.... så Klarer ikke hamle opp med 1gangslykke på oppvartning kjenner jeg [8|]

Jeg baker rundstykker jeg, så kan jo resten ta med diverse? Salater? Egg? Vanlig pålegg? Juice? osv ov osv - ekke det en ok ide?

ORIGINAL: KathMor

Jeg baker rundstykker jeg, så kan jo resten ta med diverse? Salater? Egg? Vanlig pålegg? Juice? osv ov osv - ekke det en ok ide?

Det var jo generøst, og hørtes veldig godt ut! Elsker hjemmebakte rundstykker, er alt for dårlig til å bake selv. Jeg tar meg av juice også tenkte jeg å bake noe te kaffin ;)

ORIGINAL: Lindalu

ORIGINAL: KathMor

Det var jo generøst, og hørtes veldig godt ut! Elsker hjemmebakte rundstykker, er alt for dårlig til å bake selv. Jeg tar meg av juice også tenkte jeg å bake noe te kaffin ;)

Høres godt ut [:D]

Vi får se hvor home made rundstykkene blir, elle rom det blir jukse-pose, men rundstykker; det blir det [8D][;)]

ORIGINAL: Najja

Å, jeg kan ikke[&o] Har meldt meg på et "trening for nybakte mødre" hos SIO. Så får vel gå på det *gruer seg, er fortsatt litt støl i magen fra sist...*

Men jeg kan invitere til meg neste gang? Om det er stemning for å ta turen ut til Groruddalen[:)]

Ja hvorfor ikke!? [:D] Kjempe koselig å få ta turen å besøke dere Oslo jenter! [:D]

Å, jeg kan ikke[&o] Har meldt meg på et "trening for nybakte mødre" hos SIO. Så får vel gå på det *gruer seg, er fortsatt litt støl i magen fra sist...*

Men jeg kan invitere til meg neste gang? Om det er stemning for å ta turen ut til Groruddalen[:)]

vi har jo vært på bogerud, så vi skal nok klare grorud også[;)]

Å, god trening! Litt missunnelig på dere som er så godt igang [8|]

Åjoda, groruddalen er bankers det [:D]

ååå ja najja! Det er jo så kos!

jeg kan lage tunfisksalat, og ta med noe godt til kaffen! Rekker nok ikke å bake da programmet er litt stramt denne uka men kan kjøpe med noe deilig no!

Back
Topp