Bkno8491872
Andre møte med forumet
Hei, er det noen Damer i Oslo som har termin rundt den 1-10 desember her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ullevål er nærmest, men jeg tror jeg skal søke plass i Bærum. Jeg er så glad i lystgassen, nemlig.Termin 7 desskal føde på Ullevål, hvor føder dere?
![]()
Når har du termin?A - hus har vi fått plass etter ønske. ☺
Jeg bor i OsloHar termin den 8 desember. Håper jeg får plass på Ullevål!
![]()
Haha, stor mulighet! Er det første gang for deg?Kanskje vi møtes på føden da hehe xD
JaJaog deg?
JaUtrolig spennende.
Hvordan har ukene gått for deg? Har du vært mye dårlig eller har du sluppet unna?
![]()
Jeg har søkt Ullevål, venter bare på svarYey så spennende! Jeg har vært konstant kvalm siden uke 6. Føler på en måte at det ikke gir seg x) kaster riktignok ikke opp mye men likevel ubehagelig har også lavt blodtrykk (90/50) og alt som følger med av trøtthet, svimmelhet mm. Nå er jeg sykemeldt men har fått meg ny jobb så der må jeg jo møte fom neste, såå det blir eh ja, spennende hehe x). Hvordan har det gått med deg? Du skal på føden Ullevål sant, ikke ABC?
Det håper jeg vi får til. Vi bor nemlig ikke i Oslo nå og kjenner ikke så mange der siden jeg har levd hele mitt liv her i Stavanger. Vi flytter i slutten av juni, så skal ha oul i Oslo.Jeg har søkt Ullevål, venter bare på svarHåper jeg får plass
Uff, det hørtes ikke noe særlig ut. Håper deg gir seg for deg snarest! Mine symptomer er heldigvis borte. Var kvalm og kastet opp fra uke 7-12 men nå er alt i orden og jeg føler meg som meg selv igjen. Løper og trening styrke som vanlig
Hvor i Oslo bor du da? Vi må få til gåturer med jentene som bor i Oslo og som føder i Desember da
![]()
Det håper jeg vi får til. Vi bor nemlig ikke i Oslo nå og kjenner ikke så mange der siden jeg har levd hele mitt liv her i Stavanger. Vi flytter i slutten av juni, så skal ha oul i Oslo.
Jeg har søkt Ullevål, venter bare på svarHåper jeg får plass
Uff, det hørtes ikke noe særlig ut. Håper deg gir seg for deg snarest! Mine symptomer er heldigvis borte. Var kvalm og kastet opp fra uke 7-12 men nå er alt i orden og jeg føler meg som meg selv igjen. Løper og trening styrke som vanlig
Hvor i Oslo bor du da? Vi må få til gåturer med jentene som bor i Oslo og som føder i Desember da
![]()
Så spennende med en helt ny by!Det håper jeg vi får til. Vi bor nemlig ikke i Oslo nå og kjenner ikke så mange der siden jeg har levd hele mitt liv her i Stavanger. Vi flytter i slutten av juni, så skal ha oul i Oslo.