Oslo

Enig det må vi få til, jeg flytter ut i september da hehe men frem til da er jeg her og hvem vet plutselig sees vi på føden :)

God ide! Jeg bor midt i sentrum hva med deg? Å heldig at kvalmen din ga seg! Jeg gir ikke opp håpet enda da :p
Jeg bor på Bislett! Ganske sentralt ja :) Vi driver å leter etter ny og større leilighet, jeg ønsker å bo litt utenfor sentrum, men sånn at det går t baner :)

Jeg bor på Bislett! Ganske sentralt ja :) Vi driver å leter etter ny og større leilighet, jeg ønsker å bo litt utenfor sentrum, men sånn at det går t baner :)

Åå spennende, hvor stor er dere på utkikk etter/pris og Øst eller vest? Vi prøvde å finne noe i ett år og for hver mnd som gikk så beveget vi oss vekk fra oslo. Vi ønsket oss også sted med tre soverom siden familien bor langt unna og må sove hos oss når de er på besøk. Nå har vi kjøpt oss hus i Drammen :) mye plass nærme til byliv men også til skog, innsjøer mm (blir bra å trille der :D) også tar toget like lang tid som noen tbaner hehe så ^^ anbefaler- mye for pengene.

Så spennende med en helt ny by! :) Da må vi jo få til å treffes! ☺️ Gleder du deg til en helt ny by? ☺️
Ja, det er veldig spennende! Oslo er så fin by også.
Jeg gleder meg masse!
Men litt skummelt er det og, jeg har bodd hele mitt liv i Stavanger (bortsett fra ett skoleår).

Det passer godt å få baby når vi først skal flytte til et nytt sted, så kan jeg forhåpentligvis bli kjent med andre småbarnsforeldre gjennom barseltreff og sånt. :)

Back
Topp