Oslo - og Omegn jenter

Jeg bor på mogreina, 10 min fra Jessheim:)
Hadde vært morsomt å treffe noen fra område nært eller litt fjernt;p

Jeg bor bare en timekspress unna Oslo :)

Jeg er opprinnelig fra Oslo, men nå bor jeg i Bærum. Kommer gjerne en tur inn til Oslo for treff:)

Jeg er et stykke fra Oslo :) Like ved Jessheim! Men jeg kan ta tog eller kjøre da om det blir i Lillestrøm / Oslo :)
Jeg er 25 år , en sønn fra før og jobber skiftarbeid i dagligvarebutikk :) Flere fra Jessheim/ Eidsvoll / kløfta område her ?

Bor i det området jeg også. Sliter nok litt med treff ennå, jobber og er sliten på ettermiddagene etter jobb...

jeg bor 10 min unna jessheim men er egentlig kløfta jente :P hehe

Jeg bor i Oslo og glede meg og bli kjent med dere :-)

Når skulle vi hatt vår første treff da? :-)

Jeg teller 24 frøkner som vil være med på treff, stemmer det? Det passer jo garantert ikke for alle sammen uansett hvilken dato vi velger, men vi kan jo ende opp med å bli ganske mange på treff da! Moro :D vi kan godt vente til det blir ordentlig vår? Men det er samme for meg i grunn...

skal vi ta en ettermiddag eller på en lørdag?
april-mai ca??

Jeg bor i Oslo og vil gjerne være med på treff. Skal på ultralyd i morgen og har forleøpig termin 13 august. :greet025 :greet025

Jeg bor i Ullensaker, men sniker meg gjerne med om jeg får lov selv om jeg ikke har termin før 4. september? Det kan jo fort bli augustbaby av det likevel :)

Opprettet egentlig ny tråd, men dytter på denne siden så få svarte på den nye.... :)

På tide å møtes? Noen forslag til tid og sted?

Passer på dagen for meg også :)

Back
Topp