Oslo - og Omegn jenter

Jeg kommer opprinnelig fra Oslo øst, men bor i nærheten av sentrum nå. Jobber selv på dagtid så kveldstreff er kanskje bedre nå. Må helst bli etter februar en gang for da kan jeg bli med :) Er som sagt i utlandet for tiden.

Er forresten 27 og venter nr 3. Egon, peppes eller fridays er greie steder å ha treff :)

Helt greit å vente en liten stund før det blir noe treff, så kanskje verste kvalmen har gitt seg for mange :-)

Jeg er forresten straks 30- i slutten av januar, gift og har en gutt som blir 3 i februar. oslo øst.

Egon, peppes og fridays er greie steder :-)

Da venter vi :-) planen om å spise ute høres kos ut :-) da har jeg vært på ul :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hei. Har termin 7.juli, men håper det er greit jg slenger meg med? :) Flyttet til Oslo for noen mnd siden .

oioi, jeg vil og, men har termin allerede i mai... kunne jeg vært med? ingen av maimammaene som skal treffes :/ Jeg er 22 år, venter første og er fra Drammen =)

oioi, jeg vil og, men har termin allerede i mai... kunne jeg vært med? ingen av maimammaene som skal treffes :/ Jeg er 22 år, venter første og er fra Drammen =)
Mai jentene ordner treff de :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tja, omegn kanskje? Bor i Aurskog-Høland... Treff hadde vært artig læll.. Fler her fra disse trakter forresten?

Bor i Oslo;) på østkanten.

Er tjueti år og opprinnelig trønder. Men har bodd alt for lenge i bokmålland. Snakker skaptrønder med andre ord;)
Har to gutter fra før. Og jobber som butikkonsulent

Jeg 37 år og har termin 13 august og er gjerne med på treff etterhvert :) bor nord i Oslo

Så bra :) Jeg er 27 år og venter min første. Flyttet ganske nylig til Oslo, men Egon på Byporten finner jeg hvertfall frem til ;)
Vittig- der hadde vi vårt første treff med januar 07, i november 06:-D bodde utenfor Oslo da. Kos dere, treff er så gøy!!!

Hadde vært kos :) Jeg bor i Eidsvoll , men tar toget eller kjører bil innover ,så det er ingen problemer <3

Jeg er et stykke fra Oslo :) Like ved Jessheim! Men jeg kan ta tog eller kjøre da om det blir i Lillestrøm / Oslo :)
Jeg er 25 år , en sønn fra før og jobber skiftarbeid i dagligvarebutikk :) Flere fra Jessheim/ Eidsvoll / kløfta område her ?

Jeg bor på mogreina:) hehe, 10 min fra Jessheim:) er 23 og venter barn nr 2:) hehe. Er du fra Jessheim eller?:)

Back
Topp