Oslo - og Omegn jenter

Nnem

Forumet er livet
VIP
Er vi mange her? Hadde vært koselig å bli kjent med fler og evt hatt et treff når den tiden kommer :)

Jeg bor litt utenfor Oslo og vil gjerne være med! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

sniker fra juni forumet med termin 23. juni :) jeg er fra Oslo og vil gjerne være med på treff ^^

Er selv fra Oslo.

Forrige termingruppe jeg var med i hadde treff rett før eller etter de fleste hadde vært på ordinær UL. Vi kan evt ha denne tråden som en skravletråd for å bli bedre kjent med hverandre fram til da :)

kan jeg være med selv om jeg har termin i juni? :) har ikke fått respons om folk fra Oslo på mitt forum..

Ja, hvorfor ikke. Er bare koselig at flere vil være med. Du blir da først ut av oss alle :)

Er fra Oslo, bor 15 min fra Lillestrøm. Blir gjerne med;) men jobber 100 %, så dagtid-treff blir vanskelig;)

Bare koselig med folk fra flere terminklubber:)

så koselig :) er fra Oslo øst :) jeg er 22, blir 23 nå 8. februar. dette er vårt første barn og midlertidig termin er 23. juni :) hvem er dere snupper da? :)

Er 31, dette er mitt 3. barn, har to gutter fra før:) Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Termin 1., 3., 4., 6., eller 7. august, alt etter hvilken lege eller kalkulator jeg spør;) ;)

Er 31, dette er mitt 3. barn, har to gutter fra før:) Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Termin 1., 3., 4., 6., eller 7. august, alt etter hvilken lege eller kalkulator jeg spør;) ;)
åja :) koselig :) såpass :p jeg jobbet som reiselivskonsulent, men måtte droppe jobben min etter jeg ble gravid pga prøvetid "/ jævlig kjipt men... sykemeldt om dagen her :p

Jeg er fra oslo :-)

Koselig at det er flere fra oslo :-) forrige termingruppe jeg var i var det ikke så mange fra selve oslo.

Jeg bor litt utenfor men jobber i Oslo( men er fortsatt i perm ). Kunne godt tenke meg å være med på et treff, det hadde vært koselig :-)

Bor og i Oslo ,og vil gjerne være med på treff etterhvert :-) termin 6.august

Jeg er 28 år og venter mitt første barn, termin den 7.august. Jeg jobber på sykehus og jobber kun dagtid, så kan ikke før etter kl.16 på hverdager... Hadde vært veldig koselig om vi fikk til et treff etterhvert :)

Jeg er et stykke fra Oslo :) Like ved Jessheim! Men jeg kan ta tog eller kjøre da om det blir i Lillestrøm / Oslo :)
Jeg er 25 år , en sønn fra før og jobber skiftarbeid i dagligvarebutikk :) Flere fra Jessheim/ Eidsvoll / kløfta område her ?

når skal dette treffet finne sted og hvor da? :) forslag anyone?

Back
Topp