Oslo dame med termin Juli/Aug 2020

Er så kjedelig å være syk OG gravid! Jeg var kvalm I nesten to måneder, kastet opp masse, gikk ned 7kg! Så fikk jeg influensa så plutselig var magen der, uken etter følte jeg babyen. Går fort unna! Men gleder meg til å legge meg jeg og. Nedtelling til å vite skjønnet går veeeeldig treigt haha!

ååå Herlemin :facepalm: det var ikke rent lite du hadde gått igjennom! Men så fantastisk at magen kom og at du kjenner liv:happy: det må være en fantastisk følelse. skjønner du gleder deg til kjønn! Håper tiden går liiiitt fort frem til da :)
 
Så bra du får god oppfølging! Jeg får selv ekstra oppmerksomhet siden jeg har fotosensetiv epelepsi. Har trappet ned på ene medisinen og opp på den andre Hår gått bra så langt, men kan vente tidlig fødsel eller litt lite fødselsvekt. Men så langt er baby frisk og fin!

Gleder meg så utrolig mye til ultralyd 9ende mars!

Er litt kvalm av og til, kaster opp et par ganger i uken (som idag tidlig), men merker jeg kaster opp lettere hvis jeg er i gang med noe for lenge.
Har fått fødselsplass på Ullevål Du da?

Huff, men bra man følges godt opp. Føler meg veldig trygg som gravid i Norge som har så god oppfølging og at alt i tillegg er gratis. Endelig får man litt igjen for all skatten man har betalt.

Kjedelig at du kaster opp, håper du blir kvitt det snart. Jeg har vært heldig og har klart meg uten å kaste opp noe til nå. Fødeplass på Ullevål her også :) Da ses vi kanskje der i august. Hehe
 
ååå Herlemin :facepalm: det var ikke rent lite du hadde gått igjennom! Men så fantastisk at magen kom og at du kjenner liv:happy: det må være en fantastisk følelse. skjønner du gleder deg til kjønn! Håper tiden går liiiitt fort frem til da :)
Ja, får bare fylle dagene med ting og tang.
Er det din hund på profilbildet? Den var så søt! Jeg har en 10 mnd gammel border/shæfer. ♥️ Gleder meg til å se hvordan hun reagerer på babyen!
 
Er det lov å være med om man har termin september? :shy: Jeg er 30 og blir 31! Menstermin 02.09.2020 og TUL 08.09.2020 så babyen kan fort komme før!
 
Haha jeg vet! Blir litt gal av å ikke vite kjønn!
Men bank konto hadde vell vært tom lenge siden om Mn visste kjønnet fra første stund

Hvordan føler du deg? Og hva synes du er det beste/værste hittil?
Haha:p tror samboer er lettet over en grå vogn, og ikke lyserosa evt:wacky: jeg kunne lett ha falt for den fristelsen!

Er mye bedre enn jeg var! Men dagene går litt opp og ned. Ikke like kvalm lengere, men er fremdeles sliten og orker ikke gå langt, fort eller trene enda.. så selvfølelsen er ikke på topp om dagen da man itillegg vokser.. blir nok sikkert mere vant med det, og føles kanskje litt bedre når jeg kan kjenne og føle noe inni der! :happy:

Skal forresten føde på Ullevål jeg og!
 
Er det lov å være med om man har termin september? :shy: Jeg er 30 og blir 31! Menstermin 02.09.2020 og TUL 08.09.2020 så babyen kan fort komme før!
Selvfølgelig er det lov å være med! ❤️
Har satt opp en Facebook gruppe så det er enklere å holde kontakt om du vil joine der☺️ den heter mamma for første gang! Oslo 2020
 
Haha:p tror samboer er lettet over en grå vogn, og ikke lyserosa evt:wacky: jeg kunne lett ha falt for den fristelsen!

Er mye bedre enn jeg var! Men dagene går litt opp og ned. Ikke like kvalm lengere, men er fremdeles sliten og orker ikke gå langt, fort eller trene enda.. så selvfølelsen er ikke på topp om dagen da man itillegg vokser.. blir nok sikkert mere vant med det, og føles kanskje litt bedre når jeg kan kjenne og føle noe inni der! :happy:

Skal forresten føde på Ullevål jeg og!
Så gøy at du har plass på Ullevål også!
Det med selvfølelse skjønner jeg. Har heldighvis hund så jeg MÅ ut på en 30-60 min tur hver dag. Men skal innrømme at det hender jeg holder meg innenfor postkassen et par dager
Baby har vært veldig rolig i magen de siste dagene, men håper på mer bevegelse snart!
 
Selvfølgelig er det lov å være med! ❤️
Har satt opp en Facebook gruppe så det er enklere å holde kontakt om du vil joine der☺️ den heter mamma for første gang! Oslo 2020
Jeg er fortsatt hemmelig gravid, men skal fortelle andre om noen uker så jeg kan melde meg inn i gruppen etter det!
 
Cravings.. Noen som har fått lyst på noe rart? Jeg er sykt sugen på crispy epler og sjokolade for tiden :shy:
 
Hei! Så gøy at vi er en liten gjeng :smiley-bounce012
Jeg er også førstegangs i Oslo, litt eldre enn dere ser det ut som, med mine 35 år, men like fersk og usikker :smiley-ashamed008 Godt man er flere! Vært et mareritt hittil, men hyperemesis har akkurat begynt å slippe nå ved 17+4, halleluja! Gleder meg til UL og å kjenne nurket :Heartblue
 
Så koselig at du joinet her!
Fortalte de deg på ultralyd at du hadde morkake foran? Lurer på om jeg har det selv, baby har vært veldig stille igår og idag. Søndag var det full rulle. Hmm.
Hei, og takk! Veldig fint å kunne bli kjent med folk som bor i samme område og er førstegangs :happy:
Ja, jeg fikk beskjed om det på tidlig ultralyd. Rundt uke 12 kjente jeg noe som minnet om leamus i livmora, men helt urytmiske greier som varte kort :hilarious: Det var ganske langt ned. Nå er det ikke så veldig merkbart lenger, livmora mi ligger allerede like under navlen så tenkte det kan være en grunn. Merker jeg noe som ligner på de bevegelsene som tidligere, så er det mye svakere og oppdages mest når jeg lener meg litt frem. Vanskelig å forklare :hilarious:

Ja, det kan jo være du har morkake som ligger litt på siden/frem eller noe? Umulig å si uten en ultralyd, spør de neste gang :) Når har du oul?
 
Hei! Så gøy at vi er en liten gjeng :smiley-bounce012
Jeg er også førstegangs i Oslo, litt eldre enn dere ser det ut som, med mine 35 år, men like fersk og usikker :smiley-ashamed008 Godt man er flere! Vært et mareritt hittil, men hyperemesis har akkurat begynt å slippe nå ved 17+4, halleluja! Gleder meg til UL og å kjenne nurket :Heartblue
Alder er bare et tall vettu, jeg blir 33 til sommeren, tenker ikke stort over det :happy: Flott at det er så mange som bor i Oslo og som er førstegangs! Spennende tid i vente!
 
Så koselig at dere joiner Facebook gruppen! Hadde vært hyggelig å møtes på cafe ellernoe neste måned kanskje? :shy:
 
Så fint initiativ med Facebook gruppe! Lurer bare på om vi kanskje kunne gjort innlegg som skrives private? Ellers får jo "hele" face se? :)

Ja til cafetur! :gen014
 
Back
Topp