Orgasme

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
okei, jeg må jo bare spør. Mannen min og jeg koste oss i stad og jeg fikk klitorisorgasme. Nå har jeg vondt i korsryggen og litt øm i magen. Orgasme kan ikke skade fosteret, kan det? Vet jo at sex ikke kan skade, men livmora trekker seg jo sammen ved orgasme. Noen som vet?

Det har jeg aldri hørt om før i så fall! Man blir jo gjerne oppfordret til å ha sex under svangerskapet, så kan ikke tenke meg at det er skadelig på noen som helst måte.
Jeg gikk med kynnere i 10 uker sist, og det var heller ikke skadelig. Tror du kan kose deg med god samvittighet :)

Står at orgasme ikke kan skade fosteret :) jeg hadde en skikkelig latterkule her om dagen og da fikk jeg faktisk de samme "symptomene" som deg - vondt i korsryggen og smerter i magen. Jeg vet ikke hva likheten mellom latterkrampe og orgasme er :p men kan ikje tenke meg at noe så "helsebringende" skal skade babyen :)

Står at orgasme ikke kan skade fosteret :) jeg hadde en skikkelig latterkule her om dagen og da fikk jeg faktisk de samme "symptomene" som deg - vondt i korsryggen og smerter i magen. Jeg vet ikke hva likheten mellom latterkrampe og orgasme er :p men kan ikje tenke meg at noe så "helsebringende" skal skade babyen :)
Haha!! Konge sammenlikning! Nyt livet :-D

Back
Topp