Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen henviste meg 28/1, brevet fra sykehuset er skrevet 31/1. Lå i postkassa her 4/2Jeg har ikke vært hos jordmor/lege enda, så ikke fått sendt henvisning. Er stressa for å få oul altfor sent siden de "perfekte ukene" er rett før/i påska... hvor lang tid fra lege/jordmor sender henvisning får man svar? Burde jeg like gjerne sende selv, kanskje
Jeg har ikke vært hos jordmor/lege enda, så ikke fått sendt henvisning. Er stressa for å få oul altfor sent siden de "perfekte ukene" er rett før/i påska... hvor lang tid fra lege/jordmor sender henvisning får man svar? Burde jeg like gjerne sende selv, kanskje
Jeg har ikke vært hos jordmor/lege enda, så ikke fått sendt henvisning. Er stressa for å få oul altfor sent siden de "perfekte ukene" er rett før/i påska... hvor lang tid fra lege/jordmor sender henvisning får man svar? Burde jeg like gjerne sende selv, kanskje
Jeg betalte Ingenting for henvisningen her sist jeg var gravid. I 2018Koster 17 kroner for porto om man søker selv, og hos legen (iallefall hos min) betaler man egenandel på 59kr for henvisningen til fødeplass/OUL.
Jeg betalte ikke for henvisning. Ble henvist til dia.pol først, kostet ikke noeKoster 17 kroner for porto om man søker selv, og hos legen (iallefall hos min) betaler man egenandel på 59kr for henvisningen til fødeplass/OUL.
Godt å høre at vi er fler jeg er i uke 18 uka før påske (19+0 fredagen påskeferien starter).. så vi får se! Tror jeg skal sende henvisning selvJeg har heller ikke vært på første svangerskapskontroll. Har vært hos legen og fått sykemelding, og skal dit igjen i dag for det samme, men hun ville vente med første svangerskapskontroll til uke 12, som er tre uker til. Jeg er i uke 17/18 i påskeuka, så da får jeg kanskje oul etter påske, uke 18/19? Er du akkurat i uke 18 i påska du kanskje?
Godt å høre at vi er fler jeg er i uke 18 uka før påske (19+0 fredagen påskeferien starter).. så vi får se! Tror jeg skal sende henvisning selv