Ordinær ultralyd :-)

Jeg tok kontakt med fastlegen min i forrige uke og bestilte time hos han 18 desember. Hadde et håp om at han kunne bestille ultralyd til meg nå ettersom jeg er i Spania til desember. Fikk beskjed om at han ikke kunne det før jeg hadde vært hos han, så det spørs om jeg får time i løpet av 2 uker. Reiser tilbake til Spania 2 januar... Krysser fingee for at det lar seg fikse
 
Var hos jordmor tirsdag og fikk time i posten i går. Gikk raskt! Fikk time 21. Desember
 
11.desember. Er 19+2 da :)
 
Da fikk jeg akkurat time til ultralyd 12 nov Da er jeg 12+4!! Det inngår 3 ultralyder i løpet av svangerskapet i Spania. Gleder meg SINNSYKT til å få se lille nurket
 
Har fått 29. desember, og da er jeg 19+4 på vei.
Blir stor stas dette <3
 
Fikk brev i dag. Fikk time 11. Desember, da er jeg 18+3.... :) men skal på KUB med tidlig ultralyd i Gøteborg om 2 dager... Er så spent... Gleder meg masse, men er litt nervøs også..
 
  • Liker
Reactions: CJH
Håper å få bestilt og innkallinga etter første jordmorkontroll om 2 veker.. Tidlig ul viste at eg var 3 dagar bak forventa, men er i veke 18 ca 18. Desember. Så eg håpar på å få før jul!! Det hadde vore kjekt å få vite om alt er i orden med spira, sjøl om me ikkje skal vite kjønnet:)
 
Jeg skal 3.desember:)
 
Legen skal visst ikke bestille før neste legetime :) 30. November. Blir spennende å se om vi da får time før jul :)
 
Jeg har fått time 18 desember. Da er jeg vel ca 17+4 ❤️
 
Åååhhhhh jeg er så utålmodig!! Har ikke første svangerskapskontroll før om 10 dager, og skal jo da bli henvist til oul. Blir så lei meg om jeg ikke får før jul. Er 19+0 den 17 desember og vil ikke ha så mye senere enn det :-/
 
Back
Topp