usikkermor
Betatt av forumet
Jeg skal vite det, om man får sett det da. Med frøkna fikk vi ikke sett hva det var så jeg har hvert gjennom det en gang og...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spurte mannen hva han ønsket, han var ikke sikker ennå så han. Det er sannelig ikke jeg heller, men jeg tror jeg vil vite...
Jeg vil IKKE vite. Liker spenningen ved det♡
Stor sjanse for at det blir jente, siden det er mannens gener som bestemmer da.
Mannen vil vite, men jeg skal prøve å få han med på å ikke vite og heller vite på neste kanskje
Er så mange som sier at vi mååå vite det, spesielt fra hans side, pga innkjøp osv. Jeg er veldig uenig med dem, for jeg vil uansett kjøpe kjønnsnøytralt utstyr med tanke med neste unge osv, og det er ikke sååå mye klær man trenger å kjøpe før baby kommer
Jeg kunne ønske jeg var sterk nok til å ikke vite, men jeg er et svakt, svakt menneske! Jeg bare MÅ vite! Av ren nysgjerrighet!
Vi skal ikke vite denne gangen. Jeg fikk bestemme at vi skulle vite først, så da sa mannen at neste barn da skulle vi ikke vite. Nå synes jeg det er skikkelig spennende å ikke vite. Blir en FIN overraskelse på fødestua
Det er veldig spennende å ikke vite det