ordinær ultralyd

Jeg skal vite det, om man får sett det da. Med frøkna fikk vi ikke sett hva det var så jeg har hvert gjennom det en gang og...

Jeg vil IKKE vite. Liker spenningen ved det♡
Stor sjanse for at det blir jente, siden det er mannens gener som bestemmer da.
Mannen vil vite, men jeg skal prøve å få han med på å ikke vite og heller vite på neste kanskje:)

Er så mange som sier at vi mååå vite det, spesielt fra hans side, pga innkjøp osv. Jeg er veldig uenig med dem, for jeg vil uansett kjøpe kjønnsnøytralt utstyr med tanke med neste unge osv, og det er ikke sååå mye klær man trenger å kjøpe før baby kommer:)

Det er virkelig verdt det ;) håper du får med deg din samboer på det :)

Vi skal ikke vite denne gangen. Jeg fikk bestemme at vi skulle vite først, så da sa mannen at neste barn da skulle vi ikke vite. Nå synes jeg det er skikkelig spennende å ikke vite. Blir en FIN overraskelse på fødestua :)

Det er virkelig en opplevelse :D

Sist viste vi ikke...
Denne gangen vil vi vite ;) Å etter å ha vært på UL i dag så er det nok stor sannsynlighet for at det er en gutt :)
Men må vente til 10.februar for å få evt bekreftelse :P

Vi har ei jente fra før ;)

Vi skal vite. Pga vi er nysgjerrige. Jeg nevnte for sambo at det hadde vært moro å ikke vite, men nei det klarte han ikke. He he. Hadde vi hatt en av hver fra før så hadde jeg kanskje helt mer mot å ikke vite. Har ei venninne som har jente på 2 mnd som legger unna klær, hvis det blir gutt gir hun de vekk til ei Anna venninne.

Back
Topp