ordinær ultralyd

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Noen her som har bestemt seg om dere skal vite kjønnet? eller vil dere ha en overraskelse? :Heartred

Vi mååååå vite det! Her blir det enten to jenter eller to gutter:-)

Jeg spurte mannen hva han ønsket, han var ikke sikker ennå så han. Det er sannelig ikke jeg heller, men jeg tror jeg vil vite...

Han vil vite - jeg syns vi kunne godt vente til fødsel :D men tror vi skal vite. Litt lettere å planlegge ting og navn :)

Jeg vil IKKE vite. Liker spenningen ved det♡
Stor sjanse for at det blir jente, siden det er mannens gener som bestemmer da.
Mannen vil vite, men jeg skal prøve å få han med på å ikke vite og heller vite på neste kanskje:)

Er så mange som sier at vi mååå vite det, spesielt fra hans side, pga innkjøp osv. Jeg er veldig uenig med dem, for jeg vil uansett kjøpe kjønnsnøytralt utstyr med tanke med neste unge osv, og det er ikke sååå mye klær man trenger å kjøpe før baby kommer:)

Litt i stuss, så nå tenker jeg på å ikke vite, men når tiden for oul er ser jeg ikke bort i fra at jeg ombestemmer meg :p mannen vil vite da :)

Vi vil vite, men forrige oul fikk vi ikke vite selv om vi ville så tar det med en klype salt :P

Jeg kunne ønske jeg var sterk nok til å ikke vite, men jeg er et svakt, svakt menneske! Jeg bare MÅ vite! Av ren nysgjerrighet!

Vi skal ikke vite denne gangen. Jeg fikk bestemme at vi skulle vite først, så da sa mannen at neste barn da skulle vi ikke vite. Nå synes jeg det er skikkelig spennende å ikke vite. Blir en FIN overraskelse på fødestua :)

Vi skal vite :D syns selve det å få barn er stort nok i seg selv så trenger ikke flere overraskelser :p

Vil vite det så fort som mulig, er så spent! Mannen vil vi skal vente sånn at det blir en skikkelig overraskelse når h*n blir født (siden det ikke er så normalt) men jeg MÅ vite det :p sa han kunne vente men tror det ville bli å pine oss begge gjennom mange uker :p hehe

Back
Topp